Informatie generation mtv 25 in combinatie met belgacom pack

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Beste forumleden ,
voor de moment heb ik een pack internet overal maxi bij belgacom inclusief vaste lijn . Ik zou nu eventueel mijn generation mtv 25 in dit pack willen combineren .
Aangezien ik niet veel bel wil ik overschakelen naar een generation mtv 15 . Nu is mijn vraag : bij generation mtv 25 heb je een maandelijks volume van 250 mb , dit ben ik dan waarschijnlijk kwijt indien ik naar een lagere formule stap . Is er nu een mogelijkheid om toch die 250 mb te behouden als ik overschakel naar een volledig pack . Op de website van belgacom zeggen ze toch dat ik recht heb op een maandelijks volume van 1 gb , of geldt dit enkel voor mobiel internet via laptop of tablet ? Misschien kan ik een sim kaart aanvragen met behoud van nummer waar dit volume kan opgeplaatst worden .
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Dat volume kan bij gelijk welke simkaart gezet worden als ik mij niet vergis, dus in jou geval zou dat een goede move zijn...
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

Het internet overal 3g volume kan je toevoegen aan simkaart gsm op voorwaarde dat deze uitmaakt van een pack met vast internet, dus wat je wil bereiken is mogelijk, neem contact met klantendienst
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Proximus
ISP Official
ISP Official
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste fieldoxide,

Het 3G volume in onze nieuwe packs kan zowel gebruikt worden op het gsmnr in het pack als op 1 laptop of tablet.

Voor meer info 0800 22 800 of spring even binnen in 1 van onze winkels.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Dus als ik het goed begrijp Eva kan ik het 1 gb 3 g volume in mijn internet overal maxi pack gebruiken op mijn iphone als ik mijn huidig gsm abonnement mee in een pack van belgacom neem ? Kan ik dan dezelfde sim kaart behouden die ik nu heb of moet daar een andere voor genomen worden ? Ik heb nu een generation mtv formule van 25 euro per maand .
Proximus
ISP Official
ISP Official

Beste Fieldoxide,

Als in het pack dat u gaat nemen 1Gb 3G volume zit, dan kan u dat gebruiken op de gsmnr die u bij in het pack gaat steken.
Hiervoor moet u geen andere simkaart nemen, dit komt gewoon bij op de bestaande.

Eva
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Beste Eva , ik heb dit pack reeds een 6 tal weken (internet overal maxi plus vaste telefoonlijn ) , het probleem is dat ik al een 4 tal keer contact heb opgenomen met de klantendienst om mijn huidig gsm nummer te laten overdragen naar dit pack . De laatste omschakeling ging zijn bij de volgende aanrekening van mijn gsm abonnement (10 mei ) , maar dit is weer NIET gebeurd . Ik versta dit totaal niet , dit kan nu toch niet zo moeilijk zijn . Ik had tegen deze persoon(en) meermaals uitgelegd dat ik naar een mtv generation 15 wou overstappen en de mogelijkheid om het 3g volume op mijn huidige sim kaart te plaatsen . Er werd toen zelf een dossier voor aangemaakt en dit ging in orde komen . We zijn ondertussen een 6 tal weken verder en alles is nog steeds als tevoren .
Proximus
ISP Official
ISP Official

Beste fieldoxide,

Kan u via privé-bericht laten weten over welk gsmnr dit gaat?
Gelieve ook uw Belgacom klantennr of telefoonnr te vermelden.

Ik kijk dit dan even na.

Eva
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”