Iomega ScreenPlay DX HD 1TB

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Ik heb onlangs deze Iomega ScreenPlay DX HD Media Player van 1TB dus gewonnen en heb deze even getest, maar wegens mijn zelfbouw XBMC installatie kan ik hier dus weinig mee aanvangen. Het ding is dus nog splinternieuw (plastic folie hangt er nog aan) en werkt dus naar behoren.

Nieuwprijs volgens Iomega: € 259.90
Bij Coolblue is deze echter te vinden voor € 179,-

Meer info op de site van de fabrikant.
Aangezien dit dus een gewonnen exemplaar is kan ik geen aankoopbewijs meegeven, maar volgens de site van Iomega is er 3 jaar garantie op het ding. Dit is te checken door het serienummer op de site in te geven. Productiedatum was 20 september 2011, dus er zal nog een dikke 2 jaar overblijven.

Locatie: Erpe-Mere of Kontich. Afhalen is mogelijk, via de post kan eventueel ook.
Richtprijs/Meeneemprijs: voor € 99 mag ie weg. VERKOCHT
Laatst gewijzigd door Kenw00t 11 mei 2012, 17:12, in totaal 1 gewijzigd.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb wel interesse, ben net op zoek naar een mediaplayer dus komt goed uit :-D Heeft deze wifi en keyboard ? Ik vermoed Qwerty en geen Azerty ?

Bij deze een bod van 99€. Ik kan hem morgen komen afhalen in Kontich. (indien keyboard & wifi)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Er zit inderdaad een Qwerty Keypad bij dat werkt op infrarood. WiFi zit er ook bij via zo'n dedicated USB stick, maar dat heb ik (nog) niet getest en dat werkt perfect.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”