Bug in nieuwe software decoder

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ondertussen heb ik een bug (heb er geen ander woord voor) gevonden in de nieuwe software met betrekking tot de mappen. Wanneer je een opname bekijkt in een map (normaal is dat de onderste, dat is de oudste namelijk) en je stopt deze uiteindelijk (wat je dus normaal doet eens je de opname hebt bekeken) dan is de info die je te zien krijgt NIET deze van de zonet bekeken opname (vermoedelijk deze van de volgende of zelfs meest recentste, dat moet ik nog eens controleren).

Wat is het probleem... wel, na het bekijken wis je normaal je opname... en door bovenstaande bug wis je dus de VERKEERDE opname :evil:
Telenet
ISP Official
ISP Official
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

r2504,

Bedankt voor de feedback! Ik heb dit doorgegeven aan onze engineers zodat deze het kunnen verhelpen.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

ik heb hier toch geen probleem mee hoor!!!
er wordt gewist wat je gevraagd hebt en de rest blijft netjes staan, gisteren verschillende zaken gewist en alles was correct .....

wie heeft hier nog al dan niet problemn mee?
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

laroyj schreef:er wordt gewist wat je gevraagd hebt en de rest blijft netjes staan
Da's iets anders dan wat ik vertel... als je een opname (de onderste van een map) bekijkt, en je drukt op stop (niet terug gaan naar de lijst).

Krijg je dan de info te zien van de opname die je net aan het bekijken was, of van een andere opname ?

Als ik terugkeer naar de lijst, dan de onderste opnieuw selecteer en wis... dan heb ik ook de juiste gewist (maar daar gaat het niet over).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Bizar... wou het daarnet nogmaals reproduceren en het lukte niet meer :?
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

ik ga niet naar de lijst.....zoals je zegt een opname onderbreken of stoppen en dan wissen, heb het zelfs geprobeerd door te stoppen , verder te kijken , terug te stoppen en te wissen en alles OK, zowel rechtstreeks op de HD digicorder als vanop een HD digibox elders in huis, zowel rechtstreeks bekabeld via UTP als via 200Mbit powerlan.
Gezien de nieuwe software enkel nog maar uitgerold is op de nieuwste toestellen heb ik het niet kunnen testen op een HD Digibox van de vorige generatie.....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Raar... de eerste keer merkte ik het pas toen het te laat was (verkeerde opname was gewist), de tweede keer merkte ik het wel op tijd op (zag duidelijk andere programma info dan de opname die ik had bekeken). Ik ga er dus verder op letten... geen idee wat het dus precies veroorzaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”