TV-kijken wordt nog leuker dan het nu al is!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Straf, tv-kijken wordt nog leuker dan het nu al is! Want binnen enkele dagen schuilt achter de huisjestoets op je afstandsbediening een nóg beter Digimenu!
Wat wordt beter?
• Je TV-gids toont 10 zenders tegelijkertijd en je kunt in één oogopslag 2 uur vooruitblikken
• Je krijgt je Digimenu voortaan in High Definition
• Terwijl je zapt, krijg je onderaan je scherm nu ook een korte blik op welk programma er volgt
• Opnames van eenzelfde serie komen automatisch in handige opnamemappen
• Je gedeelde opnames krijgen een duidelijkere weergave (als je minstens 1 HD Digicorder hebt en nog 1 andere interactieve HD Digibox of HD Digicorder)
• Je kunt sneller zappen
Meer info op http://klantenservice.telenet.be/suppor ... w-digimenu
Bron: Telenet mail.
Wat wordt beter?
• Je TV-gids toont 10 zenders tegelijkertijd en je kunt in één oogopslag 2 uur vooruitblikken
• Je krijgt je Digimenu voortaan in High Definition
• Terwijl je zapt, krijg je onderaan je scherm nu ook een korte blik op welk programma er volgt
• Opnames van eenzelfde serie komen automatisch in handige opnamemappen
• Je gedeelde opnames krijgen een duidelijkere weergave (als je minstens 1 HD Digicorder hebt en nog 1 andere interactieve HD Digibox of HD Digicorder)
• Je kunt sneller zappen
Meer info op http://klantenservice.telenet.be/suppor ... w-digimenu
Bron: Telenet mail.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
sneller zappen, ook voor de vorige generatie HD Digicorders?
voor de nieuwe was dit al dacht ik
voor de nieuwe was dit al dacht ik
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
...tv gids hal toch al meerdere zenders met vooruitblik en in de zapbalk stond toch ook al een en ander.....
enkel dus de opnamemappen en het HD-menu die veranderen, via sateliettv en dvb-t was dit allemaal reeds het geval, dus een inhaalbeweging...
enkel dus de opnamemappen en het HD-menu die veranderen, via sateliettv en dvb-t was dit allemaal reeds het geval, dus een inhaalbeweging...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Heb de update vannacht gehad op men HD Digicorder 2100
En met men Maglite 6D ben ik moeten opstaan vannacht omdat ik dacht dat er inbrekers in men kot waren
Bleek dat de Digicorder opgestart was en met de CEC via HDMI de plasma mee aangezet had
Ik heb niet meer geslapen zoveel adrenaline
Na het lezen van de mail van Telenet hierover en dit topic ben ik gaan terugzien en inderdaad , HD scherm en nog pak sneller dan ervoor
Zapsnelheid ook NOG sneller (op de 2100 dan toch)
En met men Maglite 6D ben ik moeten opstaan vannacht omdat ik dacht dat er inbrekers in men kot waren
Bleek dat de Digicorder opgestart was en met de CEC via HDMI de plasma mee aangezet had
Ik heb niet meer geslapen zoveel adrenaline
Na het lezen van de mail van Telenet hierover en dit topic ben ik gaan terugzien en inderdaad , HD scherm en nog pak sneller dan ervoor
Zapsnelheid ook NOG sneller (op de 2100 dan toch)
The eternal and true pessimist 

- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
Ik heb deze vannacht ook gehad op de Digicorder HD ..
Menu's beetje anders .
opnames per series gerangschikt .. wel makkelijk kan je een hele serie wissen met 1X Delete .
En zo nog paar dingnen .. heb indruk dat afspelen via lan ook vlotter gaat .. hapert minder in het begin ( beter buffer denk ik )
Menu's beetje anders .
opnames per series gerangschikt .. wel makkelijk kan je een hele serie wissen met 1X Delete .
En zo nog paar dingnen .. heb indruk dat afspelen via lan ook vlotter gaat .. hapert minder in het begin ( beter buffer denk ik )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
- Bedankt: 194 keer
Net op website v Telenet gaan kijken, en moet zeggen dat het er toch wel erg goed uit ziet! (jaja, ik weet het SAT kan het al langer
)
Heb em zelf in ieder geval nog niet.
Is de snelheid ook verbeterd op de eerste generatie HD Digicorders?

Heb em zelf in ieder geval nog niet.
Is de snelheid ook verbeterd op de eerste generatie HD Digicorders?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
LOL, heb het ook voorgehad, maar bij mij stond op het Nickelodeon en we hebben net een nieuwe poes. Dacht dat ze het huis aant afbreken wasa3ke schreef:Bleek dat de Digicorder opgestart was en met de CEC via HDMI de plasma mee aangezet had

-
- Deel van't meubilair
Mmm... dan blijkt die CEC toch te werken... althans op de 2100... op het vorige model is het mij nog niet gelukt (ook al staat het in het menu).a3ke schreef:Bleek dat de Digicorder opgestart was en met de CEC via HDMI de plasma mee aangezet had
-
- Elite Poster
Wel maar de CEC werkt voor mij enkel bij afzetten plasma dan gaat alles in de HDMI 'pool" mee af , maar aanzetten werkt zo niet
Ik weet dus niet waarom die update dat zo heeft getriggered maar was wel verdomd verschieten zeg
Ik weet dus niet waarom die update dat zo heeft getriggered maar was wel verdomd verschieten zeg

- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
zijt blij dat het niet op de playboy channel stond, dan kan de oude poes er waarschijnlijk ook niet mee lachenDima_2005 schreef:...maar bij mij stond op het Nickelodeon en we hebben net een nieuwe poes.

-
- Deel van't meubilair
Met een SCART aansluiting (yeps, nog steeds geen HDTV) blijft de extra fun beperkt tot de mappen voor series.
-
- Elite Poster
CEC had improved !!!
nu gaat de plasma 5 seconden na het aanzetten van de digicorder mee aan (2100) , ervoor niet
afzetten digicorder is instant afgaan plasma
nice en makkelijk
nu gaat de plasma 5 seconden na het aanzetten van de digicorder mee aan (2100) , ervoor niet
afzetten digicorder is instant afgaan plasma
nice en makkelijk

-
- Elite Poster
CEC.......kan handig zijn maar op mijn HD digibox hangt naast de plasma op dµhdmi ook een slingbox op scart en wanneer ik de plasma uitzet valt ook et scartsignaal weg ---> dus niet meer kijken via mijn slingbox, ben verplicht geweest een extra hd digivbox te halen, eentje via hdmi op plasma en de scart op de slingbox..
Uitzetten CEC op de plasma helpyt niet, dus telenet mss in de menu voorzien om cec aan en uit te zetten......
Uitzetten CEC op de plasma helpyt niet, dus telenet mss in de menu voorzien om cec aan en uit te zetten......
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Elite Poster
ik weet niet meer hoe of waar maar het probleem bleef hetzelfde, TV uit was geen video meer op de scart...
hoe moet je dit uitzetten op de digibox, zal nogmaals testen dan....
hoe moet je dit uitzetten op de digibox, zal nogmaals testen dan....
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Het was blijkbaar een foutje langs hun kant ...
Dat de STB out-of-standby komt bij een update is een foutje. Als CEC dan aanstaat komt ook de TV out-of-standby.
Sorry daarvoor ... (won't happen again, so keep using the handy CEC feature)
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 90 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ben ondertussen overgestapt van SD Digicorder naar HD Digicorder. Nu is mijn TV met mijn Digicorder verbonden via een (goedkope) HDMI kabel. Maar ook al heb ik CEC aktief staan in de digicorder, de TV reageert niet op aan of uitschakelen van de digicorder en vica versa reageert de digicorder niet op aan of uitschakelen van de TV. Voor de rest werkt alles wel 100%, alleen dus geen CEC commando's. Mijn vraag is of dit aan de gebruikte kabel kan liggen? Ik weet dat er verschillende types (normen) bestaan bij HDMI kabels. Indien het aan de kabel ligt, welke norm wordt dan wel gevolgd in de TN HD Digicorder?
EDIT: Misschien heb ik nog een oude versie van software in de Digibox, want ik zie slechts 8 kanalen tegelijk in de tvgids (ipv 10). Ik kan via instellingen/digicorder/software wel info zien ivm S/W versies ea. Welk getal geeft daar de info over de nieuwste versie in kwestie? Hier lees ik bv: S/W versie v4464_9_2, Telenet versie TLN 1.4.9 en S/W upgrade versie 0xe
EDIT: Misschien heb ik nog een oude versie van software in de Digibox, want ik zie slechts 8 kanalen tegelijk in de tvgids (ipv 10). Ik kan via instellingen/digicorder/software wel info zien ivm S/W versies ea. Welk getal geeft daar de info over de nieuwste versie in kwestie? Hier lees ik bv: S/W versie v4464_9_2, Telenet versie TLN 1.4.9 en S/W upgrade versie 0xe
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
-
- Elite Poster
je tv moet uiteraard ook CEC ondersteunen....... ik heb thuis 1 hd digicorder 3 hd digiboxen nieuy model en 1 oud model, op geen enkel van de 5 een softwarw update gehad, wanneer ik manueel een update raag krijg ik de melding dat ik de laatste versie heb.......ik zie geen enkel verschil met vroeger????
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 68 keer
De kleine letters , op de telenet site ...
De wijzigingen in het Digimenu gebeuren geleidelijk aan afhankelijk van het type van je HD Digibox of HD Digicorder.
Tegen eind mei 2012 zullen alle Telenet-klanten met een HD Digibox of HD Digicorder kunnen genieten van de wijzigingen in het Digimenu.
Ikzelf heb ook de update nog niet gekregen dus zal het afwachten geblazen zijn ...
De wijzigingen in het Digimenu gebeuren geleidelijk aan afhankelijk van het type van je HD Digibox of HD Digicorder.
Tegen eind mei 2012 zullen alle Telenet-klanten met een HD Digibox of HD Digicorder kunnen genieten van de wijzigingen in het Digimenu.
Ikzelf heb ook de update nog niet gekregen dus zal het afwachten geblazen zijn ...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
vele dingen zijn verbeterd maar ook dingen verslechterd.
Ik kijk n en dan programmas x2 die ik opneem.
En nu staat dat in het groot x2 midden in het scherm.
Ik kijk n en dan programmas x2 die ik opneem.
En nu staat dat in het groot x2 midden in het scherm.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Hier nog geen update. Ik las wel dat er nu Instant Record is. Weet iemand of hij daarmee ook het deel opneemt dat je ondertussen al bekeken had ? Bvb, je kijkt 10 minuten naar een programma en beslist dan ineens dat je dit later nog wel eens opnieuw wil zien. Dan zou het in theorie moeten mogelijk zijn om het hele programma, incl de 10' die al voorbij zijn, op te nemen. Kan dit nu ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
@ Tomby:
Die functie dat het volledige programma in uw tv-theek staat wanneer je er al naar het kijken bent bestaat al zeker 4 jaar.
Instant record = http://klantenservice.telenet.be/conten ... digicorder
Die functie dat het volledige programma in uw tv-theek staat wanneer je er al naar het kijken bent bestaat al zeker 4 jaar.
Instant record = http://klantenservice.telenet.be/conten ... digicorder
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Uw tv volledig uitzetten s'nachts kan helpen + ge nog een besparing op stroom ooka3ke schreef:Bleek dat de Digicorder opgestart was en met de CEC via HDMI de plasma mee aangezet had

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier gisteren ook de update binnengekregen (regio Leuven ) op het laatste hd digicorder model .
-
- Deel van't meubilair
Dit is ook al geruime tijd mogelijk (maar dacht enkel met het nieuwste model).Tomby schreef: Bvb, je kijkt 10 minuten naar een programma en beslist dan ineens dat je dit later nog wel eens opnieuw wil zien. Dan zou het in theorie moeten mogelijk zijn om het hele programma, incl de 10' die al voorbij zijn, op te nemen. Kan dit nu ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Doet-ie bij mij ook (wel HD, niet laatste model)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
OeieYargo schreef:Die functie dat het volledige programma in uw tv-theek staat wanneer je er al naar het kijken bent bestaat al zeker 4 jaar.

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Vandaag weeral een update gehad.. De 3e al op 2 weken tijd.. Iemand een idee wat er deze keer werd aangepast?
- Bijlagen
-
- ImageUploadedByTapatalk1336458767.712874.jpg
- (56.42 KiB) Nog niet gedownload