Pack unlimited opzeggen: hoe ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 70 keer

Hoi,

Heeft er iemand hier het volume pack unlimited al ooit opgezegd ?
Via e-services lukt het me niet, en de helpdesk stuurt me naar een belgacom winkel om dit te deactiveren...
Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me ?

Gr,
Deva
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

normaal zou dat moeten gaan via 0800 22 800, misschien verkeerde dame/heer aan de lijn gehad (iemand die er niet veel zin in had op brugdag)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste devastator,

Dit kan uiteraard ook via onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800 (dus niet de technische dienst kiezen).


Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6889
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

@eva, is er ergens een schema'ke te vinden van jullie telefoonsysteem (ik zit nl. altijd bij de verkeerde dienst)
Het zou heel leuk zijn moesten we dit kunnen verkrijgen voor de infobase...
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 70 keer

Hoi Eva,

Ik had idd naar dat nummer gebeld.
Hoe dan ook in de winkel konden ze mij ook niet helpen, want blijkbaar was mijn migratie (van internet favorite naar pack met TV) nog niet afgerond. Hierdoor konden ze de pack unlimited niet opzeggen (wat dus betekent dat ik deze maand 7.5 euro teveel betaal :? )

Om dezelfde reden werkt TV overal ook nog steeds niet, terwijl ik al sinds vorige woensdag belgacom tv heb...

Gr,
Deva
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste iceke,

Er is geen overzicht van ons telefoonschema.
Wij hebben dit onlangs wel vereenvoudigd.

Beste devastator,

Helaas moeten wij ook wachten op de doorstroming van de migratie.
U mag altijd uw gegevens via privé-bericht doorsturen zodat ik dit even kan bekijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”