Hoi,
Heeft er iemand hier het volume pack unlimited al ooit opgezegd ?
Via e-services lukt het me niet, en de helpdesk stuurt me naar een belgacom winkel om dit te deactiveren...
Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me ?
Gr,
Deva
Pack unlimited opzeggen: hoe ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
normaal zou dat moeten gaan via 0800 22 800, misschien verkeerde dame/heer aan de lijn gehad (iemand die er niet veel zin in had op brugdag)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste devastator,
Dit kan uiteraard ook via onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800 (dus niet de technische dienst kiezen).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dit kan uiteraard ook via onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800 (dus niet de technische dienst kiezen).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6889
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
@eva, is er ergens een schema'ke te vinden van jullie telefoonsysteem (ik zit nl. altijd bij de verkeerde dienst)
Het zou heel leuk zijn moesten we dit kunnen verkrijgen voor de infobase...
Het zou heel leuk zijn moesten we dit kunnen verkrijgen voor de infobase...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
Hoi Eva,
Ik had idd naar dat nummer gebeld.
Hoe dan ook in de winkel konden ze mij ook niet helpen, want blijkbaar was mijn migratie (van internet favorite naar pack met TV) nog niet afgerond. Hierdoor konden ze de pack unlimited niet opzeggen (wat dus betekent dat ik deze maand 7.5 euro teveel betaal
)
Om dezelfde reden werkt TV overal ook nog steeds niet, terwijl ik al sinds vorige woensdag belgacom tv heb...
Gr,
Deva
Ik had idd naar dat nummer gebeld.
Hoe dan ook in de winkel konden ze mij ook niet helpen, want blijkbaar was mijn migratie (van internet favorite naar pack met TV) nog niet afgerond. Hierdoor konden ze de pack unlimited niet opzeggen (wat dus betekent dat ik deze maand 7.5 euro teveel betaal

Om dezelfde reden werkt TV overal ook nog steeds niet, terwijl ik al sinds vorige woensdag belgacom tv heb...
Gr,
Deva
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste iceke,
Er is geen overzicht van ons telefoonschema.
Wij hebben dit onlangs wel vereenvoudigd.
Beste devastator,
Helaas moeten wij ook wachten op de doorstroming van de migratie.
U mag altijd uw gegevens via privé-bericht doorsturen zodat ik dit even kan bekijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Er is geen overzicht van ons telefoonschema.
Wij hebben dit onlangs wel vereenvoudigd.
Beste devastator,
Helaas moeten wij ook wachten op de doorstroming van de migratie.
U mag altijd uw gegevens via privé-bericht doorsturen zodat ik dit even kan bekijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.