krijg geen homespot

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gesloten
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

Gezien de nieuwe dual modem op mijn fibernet XL problemen geeft voor mijn routers , servers en camerabewaking modem omgewisseld voor een modem only....alles OK...
....maar.......nu krijg ik geen toegang tot de "homespot" omdat ik niet solidair ben.....van mij mogen ze gerust een extra modem komen plaatsen om bij mij thuis ook een homespot te voorzien maar ze moeten van mijn modem only en netwerk blijven...maar een extra modem plaatsen willen ze niet, ik heb nochtans al een 2de lijn omdat ik 5 digiboxen/corders heb !

Ik heb een iphone4s met een abonnement van 45 euro incl 500Mb internet, ik krijg hiervoor geen apparte login !
Telenet pleegt dus contractbreuk want er staat duidelijk in het contract: Gratis 2 jaar Wi-Free, inclusief de Telenet Hotspots en Homespots.
Ik vraag een apparte login en paswoord gezien dit een afzonderlijk contract is maar krijg het niet !!!!!

Telenet, er zijn 3 opties:
1. U zet mijn homespot toegang aan (ik kan er niet an doen dat uw hardware niet voldoet voor mijn toepassingen..
2. U bezorgt me een werkende login en paswoord
3. U plaatst gratis een extra dual modem met Homespot aan en zorgt op deze manier dat ik ook toegang krijg !

Zit er op de Homespot en of Hotspot nu een beperking van 2 Gb ?
Zo ja, welk is dan de zin van Yelo ????

Charlotte , u doet asap het nodige ?
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Deze discussie loopt eigenlijk ook reeds in http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 20#p428592
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Inderdaad en ga dan daar verder
The eternal and true pessimist :D
Gesloten

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”