Hoi,
Ik ben al dagen naar het volgende aan het zoeken:
Op mijn Win7 had ik graag ook de calendar van mijn echtgenote gezien naast de mijne gezien in Outlook2010 (zelfde PC, elk een eigen account).
Ooit is me dit gelukt onder XP met dezelfde outlook2010, maar hoe ik het toen gedaan had vind ik niet meer terug op internet.
Dank voor degene die me kan helpen.
Calendar van andere user bekijken op dezelfde PC
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Volgens mij kan dit niet... tenzij je bv. Exchange Server, GMail, ... gebruikt.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Tja... dan heb je ook al z'n mailsmeon schreef:De andere persoon zijn/haar .pst-file in jouw eigen Outlook inladen?

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 35 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dank allen voor de antwoorden.
Google Sync gebruik ik om mijn calender te kunnen checken op mijn smartphone, maar ik gebruik hem niet als calendar op de PC, want na het syncen ben je de categorieën (kleuren) kwijt.
Intussen heb ik eens in Outlook zelf gesnuffeld, en teruggevonen hoe ik het deed: Internet calendar online publishen. Een uitnodiging hiervoor naar de partner sturen en dan kan deze hem accepteren. Je hebt er wel 1 live account voor nodig. We hebben hetzelfde gedaan vanuit de calendar van mijn echtgenote naar mij toe vie diezelfde live account.
Google Sync gebruik ik om mijn calender te kunnen checken op mijn smartphone, maar ik gebruik hem niet als calendar op de PC, want na het syncen ben je de categorieën (kleuren) kwijt.
Intussen heb ik eens in Outlook zelf gesnuffeld, en teruggevonen hoe ik het deed: Internet calendar online publishen. Een uitnodiging hiervoor naar de partner sturen en dan kan deze hem accepteren. Je hebt er wel 1 live account voor nodig. We hebben hetzelfde gedaan vanuit de calendar van mijn echtgenote naar mij toe vie diezelfde live account.