Ik heb hier dus een heel deel liedjes van mijn zus in mp3 formaat, deze wil ze op een cd-r zetten (wat ik dus moet doen).
Maar de totale grootte is 742 MB. Ik had al gedacht aan overschrijven zoals dat vroeger ging met Nero burning rom, maar zo te zien kan cdburnerxp dat niet.
Nu heb ik hier nog één cd-r liggen (dus mijn laatste) van 800 MB, het is een cd van SKC, maar ik weet niet of haar cd spelers dat kunnen lezen.
Of weet er iemand toch een manier om die bestanden op een cd-r te krijgen ?
mp3 bestanden op cd-r zetten
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 47 keer
Ik denk dat dat niet onmiddellijk een probleem zal zijn.
Jen kan ook altijd de mp3's encoderen naar een lagere bitwaarde, zodat de bestandsgrootte krimpt. Hierdoor zullen ze wel op een 1 schijfje van 700MB passen...
Jen kan ook altijd de mp3's encoderen naar een lagere bitwaarde, zodat de bestandsgrootte krimpt. Hierdoor zullen ze wel op een 1 schijfje van 700MB passen...
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Ja dat kan ik ook doen, ze encoderen naar een lagere bitrate.
Ik heb net eens een oude versie van nero geïnstalleerd en overburning geprobeerd maar de schrijver hier deed heel raar en mislukt kwam op het einde, die heeft ook niets geschreven.
Ik heb net eens een oude versie van nero geïnstalleerd en overburning geprobeerd maar de schrijver hier deed heel raar en mislukt kwam op het einde, die heeft ook niets geschreven.