Ik heb een document van een 10tal pagina's en één ervan moet liggend zijn terwijl de rest staand blijft.
Hoe doe je dit nu weer? (office 2010)
Word (afdrukken)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Tekst selecteren -> tabblad "Pagina-Indeling".
Zal niet veel verschillen met Word 2010 (deze is 2007).-
- Erelid
Geen probleem. Heb het ook moeten doen voor mijn eindwerk.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik ben van mening dat je toch beter latex gebruikt voor het schrijven van een thesis/stagewerk/eindwerk. In de meeste gevallen zal het resultaat mooier ogen en vlotter lezenLord Utopia schreef:Heb het ook moeten doen voor mijn eindwerk

-
- Erelid
Het gebruik van Word was verplicht. 

- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Is dat niet gewoon een kwestie van het juiste lettertype te nemen?TomVH schreef:Ik ben van mening dat je toch beter latex gebruikt voor het schrijven van een thesis/stagewerk/eindwerk. In de meeste gevallen zal het resultaat mooier ogen en vlotter lezenLord Utopia schreef:Heb het ook moeten doen voor mijn eindwerk.
Latex oogt dan wel een pak professioneler, het heeft een hoge instapdrempel en is dus ook moeilijker in gebruik. Voor ons doorgewinterde IT'ers zal dat geen probleem zijn, maar jan met de pet of de student die zijn (eerste) eindewerk maakt is word nog steeds de beste tekstverwerker.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Als je voetteksten niet meer in orde zijn dan moet je ergens "koppelen aan vorige aanvinken", idem voor je volgende sectie.
Mijn mening is: zorg dat u algemene opmaak van in het begin vrij goed zit, dit bespaart je veel gevloek nadien (zelfs met grondige kennis van word
)
Mijn mening is: zorg dat u algemene opmaak van in het begin vrij goed zit, dit bespaart je veel gevloek nadien (zelfs met grondige kennis van word

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –