Mogen weg mits overbodig geworden in nieuwe schema's
-2 Flessen Liquid Amino XXL , 20 € per fles , ongeopend en niet vaak verkrijgbaar
1000 ml vloeibare whey-aminozuren met Vitamine B6. Dit product geeft je gegarandeerd de snelste en efficientste opname van aminozuren in je lichaam!
http://www.xxlnutrition.nl/amino-liquid/xxl-nutrition
- Gaspari's Mitotropin 30-Day Pre-Contest Physique Repartitioning Compound , 60 € , ongeopend en amper vindbaar
Hevig afzien met deze Complete Extreme Hardcore Fatburner (het is veel meer maar je mag het zo niet noemen mits nog zoveel andere bestanddelen bevatten)
http://www.gasparinutrition.com/products/mitotropin/
Staan op nog andere fora aangeboden
Kunnen afgehaald worden in Mechelen of verstuurd worden na overmaken bedrag en verzendkosten
Voedingssupplementen
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 4 keer
en is er een van die zaken die zijn beloftes waarmaakt?
ik ben absoluut geen sporter, en zelfs al zou ik het willen is het niet onmiddelijk haalbaar met een slechte nek/schouder (ik ga binnen de kortste keer door mijn schouder heen, al doe ik amper wat)
en alleen je benen trainen heeft ook zo weinig nut als je een vervelend buikje hebt
nu, die combinatie samen met het familiale trekje maakt het niet altijd even evident om dat buikje eraf te krijgen (en houden)
als ik zo de "beloftes" van mitotropin zie, lijkt het an sich interessant (again: ik zoek enkel wat dat mijn gewicht helpt verminderen/stabiel houden),
maar van al die "weight loss" dingen geloof ik eigenlijk geen bal.
gezien jij het wil verkopen, wil ik wel een keertje weten wat jou ervaringen ermee zijn?
ik ben absoluut geen sporter, en zelfs al zou ik het willen is het niet onmiddelijk haalbaar met een slechte nek/schouder (ik ga binnen de kortste keer door mijn schouder heen, al doe ik amper wat)
en alleen je benen trainen heeft ook zo weinig nut als je een vervelend buikje hebt

nu, die combinatie samen met het familiale trekje maakt het niet altijd even evident om dat buikje eraf te krijgen (en houden)
als ik zo de "beloftes" van mitotropin zie, lijkt het an sich interessant (again: ik zoek enkel wat dat mijn gewicht helpt verminderen/stabiel houden),
maar van al die "weight loss" dingen geloof ik eigenlijk geen bal.
gezien jij het wil verkopen, wil ik wel een keertje weten wat jou ervaringen ermee zijn?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Blijf dan maar van de Mitotropin af , heb zo 2 "kuurtjes" ermee gedaan , het is echt afzien
En helpt ook wel echt
Maar belangrijkste is en blijft inzet , beweging en voeding uiteraard
De vloeibare amino's helpen om voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen die tegelijkertijd je afslanken niet tegenwerken , of in grote hoeveelheden je zelfs doen aankomen (wederom met goede oefeningen en voeding)
Dus op zich werken ze zeker , maar zonder omkasting zal je , buiten de afgrijslijke bijwerkingen van de Mitotropin , niet veel merken dan
En helpt ook wel echt
Maar belangrijkste is en blijft inzet , beweging en voeding uiteraard
De vloeibare amino's helpen om voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen die tegelijkertijd je afslanken niet tegenwerken , of in grote hoeveelheden je zelfs doen aankomen (wederom met goede oefeningen en voeding)
Dus op zich werken ze zeker , maar zonder omkasting zal je , buiten de afgrijslijke bijwerkingen van de Mitotropin , niet veel merken dan

The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
Wel spijtig dat je dit hier niet mag verhandelen a3ke
Zie forum regels: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=21541
Zie forum regels: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=21541
7. Verhandeling van etenswaren, drank en rookwaren.

-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
@a3ke: Correct zoals je zegt "voedingsupplementen". Dus als je zelf dit post dan moeten wij de regels ook met een korreltje zout nemen. 

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3747 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Na overleg met de crew werd beslist om deze post terug te zetten.
Graag verdere off-topic reacties achterwege laten.
On-topic reactes zijn:
Graag verdere off-topic reacties achterwege laten.
On-topic reactes zijn:
- - biedingen van kopers.
- vragen voor meer inlichtingen van potentiële kopers.
- antwoord van de verkoper.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.