Via de webinterface is het alleszins wel mogelijk om er te verzenden.
Ik heb de vraag al eens gemaild aan [email protected], maar geen antwoord

Bij mij werkt dit ook nietmeer. Echter, vroeger (ik spreek over een goede 8 maand geleden) heb ik dit ook via de webinterface gebruikt en toen kwamen mijn SMSjes wel aan.AfAX schreef:Inderdaad, een SMS sturen naar mijn WeePee nummer lukt (vertrekt als 'sent'), maar komt niet toe op de telefoon. Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan op een vast nummer. Langs de kant van de verzender is het natuurlijk jammer dat hij in de waan is dat zijn sms toegekomen is.
Zou er geen service bestaan voor dit icm een nomadisch nummer? Dus zodat men mij altijd kan smsn op dat nummer?krisken schreef:http://www.mobileweb.be/nl/sms-versturen.asp
En zelfs als zouden ze het ondersteuenen .... hoe moeten die sms'en dan aankomen?Ontheronix schreef:Reeds geprobeerd, maar twerkte niet. Maar goed, kan zijn dat het aan foute instellingen of zo iets lag he.
Je schrijft dat ze vroeger wel aankwamen. Mijn vraag was dus: hoe ? op welke manier kwamen ze binnen ?cyberbozzo schreef: Bij mij werkt dit ook nietmeer. Echter, vroeger (ik spreek over een goede 8 maand geleden) heb ik dit ook via de webinterface gebruikt en toen kwamen mijn SMSjes wel aan.