weet iemand of er een gewone gps ontvanger in de ipad 3 zit zoals bij de iphone
of gps waarbij je altijd mobiele data nodig hebt
ipad 3
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Volgens mij is het net zoals bij de ipad 2 enkel op het 3G model.
De ipad maakt altijd gebruik van assisted GPS om een snellere fix te krijgen, en dat gaat niet met wifi.
(ter info als alles goed gaat komt hij 23 maart naar België)
De ipad maakt altijd gebruik van assisted GPS om een snellere fix te krijgen, en dat gaat niet met wifi.
(ter info als alles goed gaat komt hij 23 maart naar België)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 223 keer
Denk dat de ontvangers allemaal hetzelfde zijn... maar voor de bijhorende software kan het idd zijn dat je een mobiele data connectie nodig hebt voor de kaarten.
Ik kan mis zijn, maar volgens mij bestaat er ook navigatiesoftware voor de ipad die geen verbinding met het 3G netwerk nodig heeft.
Ik kan mis zijn, maar volgens mij bestaat er ook navigatiesoftware voor de ipad die geen verbinding met het 3G netwerk nodig heeft.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
hoi,
't wordt stilletjesaan tijd dat de ipad (gelijk welk nummer) bluetooth gps dongles ondersteunen. dan installeer je gewoon een navigon, tom tom, (nog meer keuze) en heb je geen wifi verbinding meer nodig. En dan bedoel ik wel gebruikmakende van de officiele ios en niet de gejailbreakte. Maar ja, Apple wil blijkbaar niet...
greetz,
B.
't wordt stilletjesaan tijd dat de ipad (gelijk welk nummer) bluetooth gps dongles ondersteunen. dan installeer je gewoon een navigon, tom tom, (nog meer keuze) en heb je geen wifi verbinding meer nodig. En dan bedoel ik wel gebruikmakende van de officiele ios en niet de gejailbreakte. Maar ja, Apple wil blijkbaar niet...
greetz,
B.