Graag zou ik bij sommige pagina's in mijn 'word bestand' onderaan een paar gebruikte woorden verduidelijken.
Ik zou dit dus graag in voettekst doen. Nu de functie voettekst kan ik niet echt gebruiken aangezien de tekst dan op alle pagina's van het bestand komt.
Hoe kan ik dit doen op een gemakkelijke en snelle manier? (tekstvak neemt te veel tijd in beslag bij groot bestand)
Bedankt..
Kris
office word 2010
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Wat jij wilt is geen "voettekst" (die op alle pagina's komt, zoals een pagina nummer), maar een voetnoot of een eindnoot.
Dit is een verwijzing in de tekst, die dan verwijst naar een bijkomende uitleg in een voetnoot (dit is onderaan de pagina) of een eindnoot (dit is op het einde van het document).
Ga gewoon in het document, met de cursor op de plaats waar de verwijzing moet komen.
Ga naar tabblad "Verwijzingen" en druk op "Voetnoot invoegen".
Je cursor springt naar het einde van de pagina, en hier kan je de uitleg typen.
De tekst van het document en de voetnoten worden gescheiden door een lijntje. Hoe meer voetnoten, hoe hoger deze scheidingslijn komt (automatisch).
Voetnoten worden standard genummerd in het formaat 1, 2, 3 ... en eindnoten in het formaat i, ii, iii ...
Je kan die indeling ook wijzigen (Tabblad "Verwijzingen" > Voetnoten).
Dit is een verwijzing in de tekst, die dan verwijst naar een bijkomende uitleg in een voetnoot (dit is onderaan de pagina) of een eindnoot (dit is op het einde van het document).
Ga gewoon in het document, met de cursor op de plaats waar de verwijzing moet komen.
Ga naar tabblad "Verwijzingen" en druk op "Voetnoot invoegen".
Je cursor springt naar het einde van de pagina, en hier kan je de uitleg typen.
De tekst van het document en de voetnoten worden gescheiden door een lijntje. Hoe meer voetnoten, hoe hoger deze scheidingslijn komt (automatisch).
Voetnoten worden standard genummerd in het formaat 1, 2, 3 ... en eindnoten in het formaat i, ii, iii ...
Je kan die indeling ook wijzigen (Tabblad "Verwijzingen" > Voetnoten).
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Starter
Inderdaad!
Bedankt voor de hulp!!
Kris
Bedankt voor de hulp!!
Kris
-
- Starter
In Word 2010 kun je vergelijkingen ingeven.
Ik gebruik vooral de breuken, maar in teller en noemer kun je geen gebruik maken van subscript, helemaal niet handig dus.
Het lettertype ligt ook vast (Cambria Math), maar dat geeft niet echt.
Weet er iemand misschien iemand een andere manier om op een duidelijke breuk in te voegen in Word?
Bedankt
Ik gebruik vooral de breuken, maar in teller en noemer kun je geen gebruik maken van subscript, helemaal niet handig dus.
Het lettertype ligt ook vast (Cambria Math), maar dat geeft niet echt.
Weet er iemand misschien iemand een andere manier om op een duidelijke breuk in te voegen in Word?
Bedankt