Skynet speeds

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Dev511
Starter
Starter

:| Sinds de maand juni heb ik al heel de tijd een traage Download speed bij skynet! Ik heb een gewoon skynet go abo en heb maar max 100 Kb download meer,maar wel plots 20 Kb Upload :-D en dat met een Go abo! Maar het is juist vroeger had ik download speeds tegen de 350Kb max en dat wil ik ook wel terug maar wil ook wel de upload houden :lol:
Maar er is ook wel het volgende ik heb een paar dagen ervoor naar de help desk gebelt om dat ik totaal niet meer kon surfen! Alleen downloaden van ftp's en toen nog tegen leuke speeds van 300Kb. Dus ik bel naar helpdesk natuurlijk eerst 30 min muziek luistere :x en dan krijg ik een operator aan de lijn en vraagt men telefoon nummer en login voor het te controleren. Dan weet hij me te vertellen dat ik te ver van de centrale zit ! Terwijl ik al 4 jaar Adsl hier heb van skynet en er nog nooit problemen mee gehad had. Dus zegt hij dat hij men snelheid heeft aangepast . En sinds dien is het zo traag denk ik !!
Iemand een idee ?

Dev
Akira
Elite Poster
Elite Poster

ze hebben je wellicht op 1Mbit gezet, en die uploadspeed is te verklaren door het feit dat skynet uploadverhogingen aan het doorvoeren is(go 128kbit==>192kbit)
kzou terug bellen naar de support dienst en vragen voor je weer op 3.3Mbit te laten zetten
de pispaal <<
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

zeggen dat ze jou zonder dat jij het hebt gevraagd overgezet hebben op 1.1 mbit

als ze dan zeggen van: dat gaat niet u zit te ver, zeg dan dat je liever een iets snellere unstabiele lijn hebt dan een 1.1 mbit,
als ze weigeren vragen met wie je contact op moet nemen voor telefoon+adsl op te zeggen en zeg dan dat je wel naar telenet zal gaan, daar kan je dan wel snel surfen
je zal zien hoe snel ze reageren :p
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster

zeggen dat ze jou zonder dat jij het hebt gevraagd overgezet hebben op 1.1 mbit

als ze dan zeggen van: dat gaat niet u zit te ver, zeg dan dat je liever een iets snellere unstabiele lijn hebt dan een 1.1 mbit,
als ze weigeren vragen met wie je contact op moet nemen voor telefoon+adsl op te zeggen en zeg dan dat je wel naar telenet zal gaan, daar kan je dan wel snel surfen
je zal zien hoe snel ze reageren
Harde taal, manipulatie

Iedereen kan je vloeren door met de concurrentie te handelen. Zelfs Skynet wilt niet dat je naar de concurrentie gaat. Altijd leuk omzulke gesprekken te voeren. Reactie van de persoon in kwestie is altijd leuk. Probeert zich toch te verantwoorden voor het gene dat hij daarjuist zei.

:twisted:
Dev511
Starter
Starter

:lol: ja ik denk dat ik eens een beetje ga drijgen dan
Heb ik altijd al eens goesting in gehad en nu is het perfect om het is te doen. Want vroeger kon ik altijd downloaden tegen 350kb zeker
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 107.1 KByte/sec
(=857 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 18.9 KByte/sec
(=151 kbps)

en dit is de max speed die ik dees maand al gekregen heb,want ik test het regelmattig en hou het bij dees is echt het hoogste tot nu toe

Echt triestig :-(
Gast

Het is "dreigen".
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”