Momenteel zijn er heel wat mensen die problemen hebben met hun snelheid van internet meer bepaald bij fibernet?
Ik haar max 5 ipv de gebruikelijke 66.
Gebeld naar telenet geen storingen het zal bij U liggen meneer.
Probeer eens rechtstreeks met de modem te verbinden .
Terug testen 2.75
jah we gaan binnen de 3 uur een technieker sturen.
Binnen het uur was er hiert al iemand ( als het goed is mag het ook gezegd worden !!) maar die gast kon enkel meedelen dat er problemen zijn .
Overal waar de modem een updat heeft gekregen rond 4 u en die verbonden zijn met het kopstation in gent halen geen snelheden meer.
Hij heeft hier gans de straat en omliggende straten gaan testen overal hetzelfde.
Hij kwam van avelgem en daar juist hetzelfde.
grote problemen met fibernet
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 390 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
Hey,
'k wil gewoon melden dat in Otegem het ook zéér traag gaat (regio Zwevegem) : download met moeite 5 Mbps, upload 2.5 Mbps, connectie 5ms.
Heb basic fibernet.
groeten,
B.
'k wil gewoon melden dat in Otegem het ook zéér traag gaat (regio Zwevegem) : download met moeite 5 Mbps, upload 2.5 Mbps, connectie 5ms.
Heb basic fibernet.
groeten,
B.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 390 keer
- Recent bedankt: 1 keer
het is is ondertussen opgelost.
Het was een algemeen probleem.
Wat mij het meest ergerd is dat telenet doet alsof hun neus bloed en niks aan de hand is, terwijl een telenettechnieker hier duidelijk zei dat ze niks konden doen omdat het een update was rond 4 u snachts die voor de heisa zorgde.
Charlotte ik ken u niet dus ga ik u niet beoordelen of zeker niet veroordelen maar als je dan leest op andere fora dat een computerwinkel de raad krijgt hun pc binnen te steken bij een computerwinkel sorry als ik daar dan mijn vraagtekens bij heb bij de bekwaamheid van sommige mensen aan de helpdesk.
En heb al nog zo een stoten gehoord gelezen en meegemaakt.
Het was een algemeen probleem.
Wat mij het meest ergerd is dat telenet doet alsof hun neus bloed en niks aan de hand is, terwijl een telenettechnieker hier duidelijk zei dat ze niks konden doen omdat het een update was rond 4 u snachts die voor de heisa zorgde.
Charlotte ik ken u niet dus ga ik u niet beoordelen of zeker niet veroordelen maar als je dan leest op andere fora dat een computerwinkel de raad krijgt hun pc binnen te steken bij een computerwinkel sorry als ik daar dan mijn vraagtekens bij heb bij de bekwaamheid van sommige mensen aan de helpdesk.
En heb al nog zo een stoten gehoord gelezen en meegemaakt.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
sorry voor de late reactie,
ondertussen (de dag nadien eigenlijk) was alles weer in orde, het heeft geen reset van modem gevergd, 'k stelde gewoon vast dat alles weer normale gang van zaken was (+/- 50Mbps down, 2.5 up, 9ms ping).
vriendelijke groeten,
browndwarfus.
ondertussen (de dag nadien eigenlijk) was alles weer in orde, het heeft geen reset van modem gevergd, 'k stelde gewoon vast dat alles weer normale gang van zaken was (+/- 50Mbps down, 2.5 up, 9ms ping).
vriendelijke groeten,
browndwarfus.