Beste
Mijn probleem is het volgende: webpagina's blijven oneindig laden, dit op al de huiscomputers en laptops. Op elke computer staat er een verschillend beveiligingsprogramma geïnstalleerd. Ik ben eens naar de configuratie pagina van de b-box 2 gesurft nl 192.168.1.1. Wat mij wel opviel bij de security log van de firewall zijn de volgende vermeldingen: Outbound Traffic Blocked - NAT out failed gevolgd door de locale ip-adressen. Kan dit een mogelijke oorzaak zijn? Hoe kan ik er voor zorgen dat dit verkeer niet geblokkeerd wordt? Dit is mijn opstelling: b-box 2 waarop 1 Devolo PLC adaptor voor tv en 1 Ruckus wireless access point voor een andere tv te verbinden --> Sitecom LN-120 gigaswitch, waarop 1 Devolo PLC adaptor om een linksys E4200 in een andere ruimte te gebruiken als access point (DHCP is uitgeschakeld) en 1 utp lan kabel aangesloten is voor een computer te verbinden.
Met vriendelijke groeten
Niels
Webpagina's laden niet met b-box 2
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Beste
Vandaag is er een technieker langsgekomen. De uitleg was dat je geen combinatie van plc adaptors voor internet en tv mag aansluiten. Dat dit storingen kan veroorzaken.
Dat ik moet kiezen voor wat ik de plc adaptors ga gebruiken. Kan je de ruckuss zender ook voor gewoon te surfen gebruiken? Toen ik eens wou proberen lukte het niet om een draadloze verbinding tot stand te brengen.
Met vriendelijke groeten
Niels
Vandaag is er een technieker langsgekomen. De uitleg was dat je geen combinatie van plc adaptors voor internet en tv mag aansluiten. Dat dit storingen kan veroorzaken.
Dat ik moet kiezen voor wat ik de plc adaptors ga gebruiken. Kan je de ruckuss zender ook voor gewoon te surfen gebruiken? Toen ik eens wou proberen lukte het niet om een draadloze verbinding tot stand te brengen.
Met vriendelijke groeten
Niels
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Beste Devilzown
Ik ga toch uiteindelijk opteren, om al de decoders te verbinden, met een doorgetrokken netwerkkabel. Om alle tv's te verbinden met Ruckuss komt te duur uit. Volgens medewerker van Belgacom Center is de nieuwe hd ontvanger niet compatibel met het oude zendstation. Bedankt, voor je reactie.
Met vriendelijke groeten
Niels
Ik ga toch uiteindelijk opteren, om al de decoders te verbinden, met een doorgetrokken netwerkkabel. Om alle tv's te verbinden met Ruckuss komt te duur uit. Volgens medewerker van Belgacom Center is de nieuwe hd ontvanger niet compatibel met het oude zendstation. Bedankt, voor je reactie.
Met vriendelijke groeten
Niels