Mijn acount is onterecht geblokeerd :s
Jaja, je leest het goed, ben nogmaals geblokeerd, waarom? Geen idee
Geblokkeerd wegens klacht myNetWatchman maar het incident nummer dat gegeven word is totaal onzin en bestaat niet. (het heeft bestaan voor een sql worm die ik gehad heb http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=3998) maar dit is nu absoluut het geval niet
btw. ik heb maar 1 van de 2 tel nummers (03/2067272) kan iemand anders mij het andere nummer bezorgen, alvast bedankt.
Nog 1 bedenking, hoe komt dat de A2F website nog altijd niet up is.
moet ie uit steen gekapt worden ofzo???
Mijn acount is onterecht geblokeerd :s
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 15 keer
Da's het enige wat ze nog goe kunnen, klanten lastig vallen en iedereen ne keer afsluiten.
Enfin, die andere sexlijnnummer is 0903/99.279! Daar heb ik gisteren trouwens 18min aangehangen (wachttoon) en dan werd ik eraf gezwierd ! Leuk hé ...
Enfin, die andere sexlijnnummer is 0903/99.279! Daar heb ik gisteren trouwens 18min aangehangen (wachttoon) en dan werd ik eraf gezwierd ! Leuk hé ...
dit antwoord kreeg ik dus:
Volgens mij is dit niet wetelijk, ik heb een contract voor een jaar getekend en ben er mee eens dat de limiet er komt nadat het jaar is afgelopen.
Hypotetisch Als ze zo beginnen ga ik beweren dat zij mij die sql worm gestuurd hebben om me zo mijn unlimited abo te kunnen afnemen.
Probeer ze telefonisch te bereiken maar tevergeefs volgens het bandje zijn ze gesloten, ze reageren wel op mail.
Btw de algemene voorwaarden zijn er bijgevoeg op aanvraag via mail (voor de mensen die ze is willen door nemen moet gewoon ff mailtje sturen)
Code: Selecteer alles
Beste
Uw account is opnieuw geblokkeerd omdat wij het formulier met de nieuwe
voorwaarden nog steeds niet ondertekend terug hebben ontvangen. Dit
formulier moet sinds 15/05 ondertekend worden na een abuse.
In de bijlage vind u opnieuw een formulier. Gelieve dit zo snel
mogelijk in te vullen en te ondertekenen, en door te faxen op ons nr: 03
234 93 82.
Ik heb de algemene voorwaarden ook bijgevoegd.
MvG
A2F
Code: Selecteer alles
Beste klant,
Sinds enkele weken zien we ons genoodzaakt een inbegrepen datavolume in te voeren, dit niet als straf, maar om de kwaliteit van het netwerk en de snelheid te kunnen verbeteren. Wanneer dit document getekend is zal uw account sowieso niet meer geblokkeerd worden indien we een klacht ontvangen, maar zal u op smalband worden geplaatst. We hopen dat u zich zal kunnen vinden in deze aanpassingen,
Met vriendelijke groeten,
A2F
Datum:
Naam:
Account ID:
Hierbij verklaart, ondergetekende , akkoord te gaan met de nieuwe abonnementsvoorwaarden: Een inbegrepen datavolume van 40 Gigabyte per maand waarbij overgebruik aangerekend zal worden aan €1 per extra gebruikte gigabyte.
Gelezen en goedgekeurd:
Hypotetisch Als ze zo beginnen ga ik beweren dat zij mij die sql worm gestuurd hebben om me zo mijn unlimited abo te kunnen afnemen.
Probeer ze telefonisch te bereiken maar tevergeefs volgens het bandje zijn ze gesloten, ze reageren wel op mail.
Btw de algemene voorwaarden zijn er bijgevoeg op aanvraag via mail (voor de mensen die ze is willen door nemen moet gewoon ff mailtje sturen)
Laatst gewijzigd door Visi0n4ir 09 jun 2004, 10:16, in totaal 6 gewijzigd.
- spacekiek
- Elite Poster
Ziede wel ... smerige spellekes!
Dat ze u de nieuwe voorwaarden laten tekenen na bv. een klacht ivm P2P ... mja ok dan.
Maar voor ne domme worm/virus dat iedereen wel eens kan overkomen, dan is het duidelijk dat ze u kost wat kost ne hak willen zetten.
Degene, waar ze voorlopig niets kunnen maken, zetten ze gewoon op een slechte verbinding, dan kunnen ze ook niks meer downloaden...
Btw, ze nemen de tel. maar op vanaf 10u ... allee ja, dan is het nog steeds ni zeker hoor... En op die 0903 kan je zeker een kwartier hangen zonder je iemand aan de lijn hebt gehad... misschien smijten ze er u zelfs na dat kwartier eraf, dat is echt wel een thrill!!!
Dat ze u de nieuwe voorwaarden laten tekenen na bv. een klacht ivm P2P ... mja ok dan.
Maar voor ne domme worm/virus dat iedereen wel eens kan overkomen, dan is het duidelijk dat ze u kost wat kost ne hak willen zetten.
Degene, waar ze voorlopig niets kunnen maken, zetten ze gewoon op een slechte verbinding, dan kunnen ze ook niks meer downloaden...
Btw, ze nemen de tel. maar op vanaf 10u ... allee ja, dan is het nog steeds ni zeker hoor... En op die 0903 kan je zeker een kwartier hangen zonder je iemand aan de lijn hebt gehad... misschien smijten ze er u zelfs na dat kwartier eraf, dat is echt wel een thrill!!!
Gortige smeerlapkes zijn dat bij a2f
Btw, ge wordt na een klacht op smallband gezet, geldt dat ook voor klachten over p2p?
Btw, ge wordt na een klacht op smallband gezet, geldt dat ook voor klachten over p2p?

"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Ben is benieuwd, heb geantwoord dat ik deze voorwaarde wil ondertekenen na het einde van mijn contract (1jaar na inschrijvingsdatum dus).
En hang al paar minuten aan telefoon, I'll keep ya informed
BTW, voor de mensen die na een abuse zijn afgesloten hebben die zulke voorwaarde ontvangen, enzo ja, was dit ook pas nadat je voor de 2de maal werd afgesloten.
BTW, voor de mensen die na een abuse zijn afgesloten hebben die zulke voorwaarde ontvangen, enzo ja, was dit ook pas nadat je voor de 2de maal werd afgesloten.
Laatst gewijzigd door Visi0n4ir 09 jun 2004, 10:04, in totaal 1 gewijzigd.
Dat gevoel heb'k ook spacekiek.. bij mij zeggen ze al dat'k p2p moet afzetten terwijl da dus helemaal nie heb.. prolly in de hoop dat'k dan zeg.. van oh ja.. zal 't afzetten sorry, kunnen zij me tot een nieuw contract dwingen he! :/
- spacekiek
- Elite Poster
In een ander topic zei Benza dat hij iemand kende op de VUM.
Deed me effe aan iets denken, want ik ken ook een paar mensen bij Het Laatste Nieuws. 'k Zal hem seffes eens bellen om te vragen of hij een artikel kan van maken ... Mss kan hij zelf eens bellen en zien hoe goed ze de klanten in de distels leggen...
Deed me effe aan iets denken, want ik ken ook een paar mensen bij Het Laatste Nieuws. 'k Zal hem seffes eens bellen om te vragen of hij een artikel kan van maken ... Mss kan hij zelf eens bellen en zien hoe goed ze de klanten in de distels leggen...
-
- Pro Member
Kan nog wel een aantal andere benamingen bedenken....The_Borg schreef:Gortige smeerlapkes

Klanten die de nieuwe voorwaarden ondertekend hebben worden op een nog smallere band gezet. "Trouwe" klanten, die reeds alle maanden alle problemen ondergaan, worden gewoon van het net gesmeten, dus weg internet, weg email, weg netbanking, weg thuiswerken....The_Borg schreef:Btw, ge wordt na een klacht op smallband gezet, geldt dat ook voor klachten over p2p?
Dacht dat in dynamische en competitieve markten klantenbinding essentieel is... A2F lijkt er echter steeds weer in te slagen om klanten op de meeste absurde, grove, en belachelijke manieren voor het hoofd te stoten.
Way to go, A2F.
spacekiek.. ik stel voor dat we es een briefke opstellen om dat iet of wa officieel te doen.. zal eerst es polsen hoe groot de kans is dat dat er in verschijnt. met er doel ik op het laatste nieuws, de meest marginale, maar wel meest gelezen krant natuurlijk.
Ondertussen ben ik bezig met test aankoop om verdere stappen te ondernemen. Dit moet in de media mensen, isp's als deze moeten gestopt worden in hun doen. Op deze manier gaan ze denken dat ze alles mogen en altijd een stapke verder gaan.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ondertussen ben ik bezig met test aankoop om verdere stappen te ondernemen. Dit moet in de media mensen, isp's als deze moeten gestopt worden in hun doen. Op deze manier gaan ze denken dat ze alles mogen en altijd een stapke verder gaan.
Ik hou jullie op de hoogte.
- spacekiek
- Elite Poster
Geraakte gij daarbinnen ?? Ik hang hier nu al 17min aan die 0903 ...Visi0n4ir schreef:Ben is benieuwd, heb geantwoord dat ik deze voorwaarde wil ondertekenen na het einde van mijn contract (1jaar na inschrijvingsdatum dus).

Net contact gehad met een juridisch raadsman bij test aankoop. Heb heel het probleem nog's deftig uit de doeken gedaan. Ze raden aan van met iedereen die problemen heeft aangetekende brieven te verzenden naar A2F en een verklaring voor de problemen te vragen. Indien ze niet antwoorden komt Test aankoop der in tussen en draai je zelf dus niet voor de eventuele gerechtskosten op.
Afgeripten UNITE!!
Afgeripten UNITE!!
JAAAAAAAAAAAA
Net van de telefoon af (20 minuten vervelende muziek) en daarna een gesprek van enkele minuten, en terug aangesloten (unlimmited).
Volgens de persoon die ik aan de lijn heb gehad, is dit wel het geval als het inderdaad om een abuse gaat (hacking, scanning, upload van illegale files,..) Maar een virus valt niet onder abuse (deuheu)
Ging dus om een administratieve fout, wat me dan wel een avond zonder internet (geen ET spelen
) gekost heeft, en vandaag dat ik geen rdp connectie kan maken omdat ik ofline ben gekost heeft.
Hoe heb ik dit gesprek aangepakt, heb verwezen naar artikel17 van hun algemene voorwaarden, lees het maar is aandachtig en hou in gedachten dat hun algemene voorwaarde blijkbaar veranderd zijn vanaf 15/05.
Anyway, als ik getekend had zat ik nu te surfen met limiet, dus geen niet te snel toe.
Net van de telefoon af (20 minuten vervelende muziek) en daarna een gesprek van enkele minuten, en terug aangesloten (unlimmited).
Volgens de persoon die ik aan de lijn heb gehad, is dit wel het geval als het inderdaad om een abuse gaat (hacking, scanning, upload van illegale files,..) Maar een virus valt niet onder abuse (deuheu)
Ging dus om een administratieve fout, wat me dan wel een avond zonder internet (geen ET spelen

Hoe heb ik dit gesprek aangepakt, heb verwezen naar artikel17 van hun algemene voorwaarden, lees het maar is aandachtig en hou in gedachten dat hun algemene voorwaarde blijkbaar veranderd zijn vanaf 15/05.
Anyway, als ik getekend had zat ik nu te surfen met limiet, dus geen niet te snel toe.
Is dat geen chantage?Wanneer dit document getekend is zal uw account sowieso niet meer geblokkeerd worden indien we een klacht ontvangen, maar zal u op smalband worden geplaatst.
Maw: ofwel ziet u af van uw contractvoorwaarden en aanvaardt u een ander type abo als waar u voor gekozen hebt, ofwel sluiten we u af. (als we een klacht ontvangen)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]