als ik vandaag aanlog op de e-services van belgacom, kan ik nergens mijn volume raadplegen? Ik zou graag mijn upload / download in de gaten houden, maar deze optie is verdwenen met de update van e-services ?! Of kijk ik nu scheel....
Volumemeter verdwenen?
Hi,
als ik vandaag aanlog op de e-services van belgacom, kan ik nergens mijn volume raadplegen? Ik zou graag mijn upload / download in de gaten houden, maar deze optie is verdwenen met de update van e-services ?! Of kijk ik nu scheel....
als ik vandaag aanlog op de e-services van belgacom, kan ik nergens mijn volume raadplegen? Ik zou graag mijn upload / download in de gaten houden, maar deze optie is verdwenen met de update van e-services ?! Of kijk ik nu scheel....
-
Tim.Bracquez
- Elite Poster

- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 450 keer
Dit staat onder 'mijn factuur'
echter blijkbaar nog een foutje
Verbindingstijden koppen ook niet helemaal. Enkel dit staan:
echter blijkbaar nog een foutje
Heb 100GB limiet en 8TB volume packs welke hier niet bij staan.Maandelijks volume :
Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 0 GB (0 GB overblijvend).
0GB0GB
0GB0GB0GB
Extra Volume Pack :
U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack
Verbindingstijden koppen ook niet helemaal. Enkel dit staan:
Datum Verbindingsduur Upload Download Type
01/02/2012 18:31:41 0h 5m 45s 793 110 Kb 8 33 327 Kb ADSL
-
denkleine
- Plus Member

- Berichten: 182
- Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 12 keer
gevonden
Code: Selecteer alles
Maandelijks volume :
Gebruikt volume voor deze maand 4 GB 293 MB van de beschikbare 500 GB (495 GB 730 MB overblijvend).
Extra Volume Pack :
U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack
- Proximus
- ISP Official

- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Dag allemaal,
De volumemeter staat idd onder de rubriek 'Mijn factuur&verbruik'.
@ Tim.Bracquez: Graag ontvang ik login&paswoord zodat we dit eens kunnen nakijken, mag in privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De volumemeter staat idd onder de rubriek 'Mijn factuur&verbruik'.
@ Tim.Bracquez: Graag ontvang ik login&paswoord zodat we dit eens kunnen nakijken, mag in privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- meon
- Administrator

- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Aangezien de e-Services niet gebruik maken van een xDSL-login vermoed ik dat Eva anders zelf niet kan zien wat het probleem is als een gebruiker 
*gokje*
*gokje*
-
jefke klakke
- Starter Plus

- Berichten: 26
- Lid geworden op: 21 sep 2005, 13:13
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De verbindingstijden zijn inderdaad op een andere plaats terug te vinden,
maar de lijst die je krijgt is totaal waardeloos.
De lijst is absoluut niet gesorteerd, noch op tijdstip, noch op volume
en de informatie over de duur klopt totaal niet :
ik zou voor de huidige maand februari reeds zo'n 4Gb upload en 17 Gb download hebben (zou kunnen kloppen),
maar dat op een totale verbindingstijd van 9m 34 s ??
Met zo'n lijn zit niemand meer te wachten op FTTH
maar de lijst die je krijgt is totaal waardeloos.
De lijst is absoluut niet gesorteerd, noch op tijdstip, noch op volume
en de informatie over de duur klopt totaal niet :
ik zou voor de huidige maand februari reeds zo'n 4Gb upload en 17 Gb download hebben (zou kunnen kloppen),
maar dat op een totale verbindingstijd van 9m 34 s ??
Met zo'n lijn zit niemand meer te wachten op FTTH
-
jefke klakke
- Starter Plus

- Berichten: 26
- Lid geworden op: 21 sep 2005, 13:13
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Astralon,
aanloggen bij e-services
kies 3° icoon van links : 'Mijn factuur en verbruik'
de rechtse blok toont 'Mijn internet verbruik', met daar je maandelijks volume
onderaan kan je ook nog doorklikken naar 'Mijn verbindingstijden raadplegen'
waar je ook een opsplitsing tussen up- en download krijgt
aanloggen bij e-services
kies 3° icoon van links : 'Mijn factuur en verbruik'
de rechtse blok toont 'Mijn internet verbruik', met daar je maandelijks volume
onderaan kan je ook nog doorklikken naar 'Mijn verbindingstijden raadplegen'
waar je ook een opsplitsing tussen up- en download krijgt
-
stevos
- Plus Member

- Berichten: 141
- Lid geworden op: 04 okt 2002, 20:52
- Locatie: Mortsel
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
De nieuwe e-services site lijkt me nog vrij buggy. Gisteren een volumepack willen bestellen, plots begon de site te flippen en nu staat er plots een extra optie internet security actief?
Al 2x naar de klantendienst gebeld en te horen gekregen dat ze het niet zien op contract maar ik zie het in e-services staan! :s
Al 2x naar de klantendienst gebeld en te horen gekregen dat ze het niet zien op contract maar ik zie het in e-services staan! :s
-
Tim.Bracquez
- Elite Poster

- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 450 keer
Dank voor de mogelijke hulp, mij boeit het niet zo dat dit foutief is (kijk er toch niet naar), meet mijn verkeer zelf en zit er nooit/zelden over. Als ik op smallband sta zal ik wel aan de telefoon hangenEva_van_Belgacom schreef: @ Tim.Bracquez: Graag ontvang ik login&paswoord zodat we dit eens kunnen nakijken, mag in privébericht.
- Proximus
- ISP Official

- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Hallo stevos,
Kan je me via een privébericht je klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik eens nakijken of er een extra optie internet security geactiveerd werd.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan je me via een privébericht je klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik eens nakijken of er een extra optie internet security geactiveerd werd.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
Abusimbal
- Elite Poster

- Berichten: 2125
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 378 keer
- Bedankt: 121 keer
Op dit moment krijg ik iedere keer "inloggen mislukt".
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
- Proximus
- ISP Official

- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste Skylord,
Best eens gaan naar Mijn factuur en verbuik, dan zou u rechts op Mijn internet verbruik de volumemeter moeten zien staan.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Best eens gaan naar Mijn factuur en verbuik, dan zou u rechts op Mijn internet verbruik de volumemeter moeten zien staan.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Eva: de meter staat idd waar u zegt maar deze staat bij mij al sinds een week met alle waardes op 0 en sinds gisteren ben ik rate-limited en het aankopen van de volumepacks lopen ook mis; ik krijg wel melding dat alles ok is als ik ze bestel maar ze worden er niet bijgezet en snelheid vd lijn blijft ook onveranderd...
Dag Allemaal,
Sinds de layout veranderd is heb ik (vanfaag) volgende resultaten. Vroeger stond er na de 96 uur een nieuwe tijdstip. Nu staan er maar een 12-tal minuten. Ik vermoed dat ik maar ga afgaan op het aantal gebruikte volume ipv de verbindingstijden.
Vind hieronder de resultaten voor alle verbindingen in Februari. De maximale duurtijd voor een verbinding is 96 uur. Het tijdstip waarop de verbinding werd opgestart wordt steeds weergegeven.
Totaal 0h 12m 39s
Totaal Upload 1 GB 174 MB 673 KB 915 Bytes
Totaal Download 2 GB 214 MB 214 KB 986 Bytes
Gebruikt volume voor deze maand 3 GB 388 MB 888 KB 877 Bytes
Datum Verbindingsduur Upload Download Type
01/02/2012 08:01:32 0h 5m 45s 416 691 Kb 594 1 Kb ADSL
05/02/2012 07:59:53 0h 1m 8s 452 417 Kb 878 564 Kb ADSL
06/02/2012 04:24:19 0h 5m 45s 305 565 Kb 741 649 Kb ADSL
Sinds de layout veranderd is heb ik (vanfaag) volgende resultaten. Vroeger stond er na de 96 uur een nieuwe tijdstip. Nu staan er maar een 12-tal minuten. Ik vermoed dat ik maar ga afgaan op het aantal gebruikte volume ipv de verbindingstijden.
Vind hieronder de resultaten voor alle verbindingen in Februari. De maximale duurtijd voor een verbinding is 96 uur. Het tijdstip waarop de verbinding werd opgestart wordt steeds weergegeven.
Totaal 0h 12m 39s
Totaal Upload 1 GB 174 MB 673 KB 915 Bytes
Totaal Download 2 GB 214 MB 214 KB 986 Bytes
Gebruikt volume voor deze maand 3 GB 388 MB 888 KB 877 Bytes
Datum Verbindingsduur Upload Download Type
01/02/2012 08:01:32 0h 5m 45s 416 691 Kb 594 1 Kb ADSL
05/02/2012 07:59:53 0h 1m 8s 452 417 Kb 878 564 Kb ADSL
06/02/2012 04:24:19 0h 5m 45s 305 565 Kb 741 649 Kb ADSL
- xenne
- Elite Poster

- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
hier werkt hij correct... maar jouw probleem is geen alleenstaand geval
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Proximus
- ISP Official

- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste,
Bij wie het nog niet werkt, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even door te sturen.
Ik laat dit dan nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bij wie het nog niet werkt, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even door te sturen.
Ik laat dit dan nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.



