Bij de meesten kan je 1U rackspace huren in 19" racks. (één gewone rack is ongeveer 45U)
Hiervoor moet je dan een server kopen die erin past. Sommigen laten (voor heel wat geld meer per maand) je ook je towertje zetten
1U serverkasten koop je best all in omdat dan de cooling etc waarschijnlijk wel goed zit (1U is echt niet veel, ik heb eens met 2 1U servers gewerkt en kan je zeggen dat alles vanbinnen goed opeen zit gepakt (dual cpu met speciale cooling, speciale cooling circuits voor SCSI schijfjes, speciale PSU enzo, zit goed ineen maar kan verschillen van fabrikant tot fabrikant).
Indien je zelf iets ineen wil steken zijn 4U kasten het handigst, natuurlijk moet je dan ook 4Units huren in een rack en dat kost dan weer meer geld.
Een voorbeeld van goedkope rackservertjes vind je
hier, ook bij dell en anderen vind je rackservertjes.
In princiepe koop je de bandbreedte (vaste bandbreedte of volume based) en mag je daarmee doen wat je wil... het is in de praktijk wel zo dat ze dit soort servers niet graag zien komen omdat ze nogal grote bandbreedte pieken veroorzaken die het bedrijf dan ook moet kunnen opvangen. Echter, ze zullen je niet weigeren hoor.
Dus, je huurt of zet een eigen server waarmee je mag doen wat je wil (zolang je je aan hun AUP houdt).
Laat eens iets weten indien je beslist hierin verder te gaan

Je moet wel weten dat er redelijk wat zaken zijn die gameservers verhuren indien het dat is wat je wil doen. Gameservers zijn ook soms nogal vatbaar voor aanvallen en vragen een dure uitrusting (naargelang de te hosten games)!
Denk dus eerst goed na voor je je geld hierin wil stoppen en vergeet niet dat indien je dit legaal wil doen, je een bedrijf moet starten met een redelijk hoog startkapitaal als ik mij niet vergis.
Indien je gewoon een klein servertje wil zetten dat enkel één game moet hosten voor jullie clan ofzo dan moet je ook zien dat je de kosten niet te hoog maakt!