Proximus belt naar pay & go klanten?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Ik heb nu al 2 keer telefoon gehad van iemand die beweert van proximus te zijn en iets extra willen aanbieden voor pay & go klanten.
de eerste keer was de verbinding niet al te goed en heeft de beller het gewoon opgegeven en de 2de keer deze avond heb ik gezegt dat ik al een echt abonnement had lopen toen ze me vroeg naar men leeftijd en men naam.

Ik vertrouw het zaakje niet zo goed aangezien ik men nummer op e-services al heb geregistreerd en er een fraude spelletje aan de gang is waar ze u naar onder andere die informatie vragen.

Iemand die kan zeggen dat proximus echt klanten aan het opbellen is?
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2415
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

Het is zelden dat de proxi simkaart in de gsm zit maar ze slagen er toch in om te bellen tot 3* toe over een 6tal maanden.
Maar ze zijn wel van proximus denk ik (hoogstwaarschijnlijk callcenter die in opdracht werkt) en eenmaal ze aan de leeftijd zitten zeg ik "17". Dan geven ze het vrij vlug op.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7446
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 390 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dit zijn inderdaad callcenters.
Die hebben lijsten van alle pay en go gebruikers?
Die bellen ze systematisch op in de hoop een abo te kunnen verkopen
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

En het rare van die callcenters is dat ze via een base nummer bellen. Ik ben zo ook al meerdere malen gebeld geweest net toen ik de overschakeling van mobistar naar generation connect aangevraagd had.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1628
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 179 keer

Ik ben ook al twee keer gebeld i.v.m. voorstel voor een ander tariefplan. Veel lijken ze echter niet te weten van tariefplannen buiten het voorstel dat ze zelf hebben.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

metal schreef:En het rare van die callcenters is dat ze via een base nummer bellen.
Zal het goedkoopst zijn voor hen zeker?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4061
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

Aanpassen in e-services: Weet het als eerste
Selecteer alle communicatiekanalen in één klik :
Selecteer alle communicatiekanalen
Wil u geïnformeerd worden via e-mail?
Uw keuze: Ja Nee
E-mailadres:
Bevestiging:
E-mail formaat: HTML Tekst-versie
Wil u geïnformeerd worden via sms?
Uw keuze: Ja Nee
Wil u geïnformeerd worden via de post?
Uw keuze: Ja Nee
Straat:
Nummer: Het huisnummer en de eventuele letter moeten gescheiden worden door een spatie.
Voorbeeld: als het pand zich bevindt op 12 A, moeten de 12 en de A gescheiden worden door een spatie.
Bus:
Postcode:
Gemeente:
Land: België
Wil u geïnformeerd worden via een oproep op uw vast toestel?
Uw keuze: Ja Nee
Nummer van vast toestel:
Bv.: 025001234.
Enkel in België
Wil u geïnformeerd worden via een oproep op uw mobiel toestel?
Uw keuze: Ja Nee
Wil u door Proximus bij voorkeur via een specifiek kanaal geïnformeerd worden?
Uw keuze:
Selecteer het communicatiekanaal dat u verkiest.
Proximus zal bij voorkeur dit kanaal gebruiken om u te informeren.
Opmerking:
Door op de knop "Instellen" te klikken, zullen de gegevens zoals hier ingevoerd geregistreerd worden in de bestanden van Belgacom. Als u geen Proximus-klant meer bent en u deze gegevens wil wijzigen, kan u op elk moment onze klantendienst contacteren op het nummer 6000 of 078/05.60.00 die het nodige zal doen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”