mini pci express - wifi+BT - waar kopen ?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider

Ik heb een Acer Aspire Pro en de Bluetooth is al 2 keer stuk gegaan, de eerste keer gerepareerd onder garantie maar daarna nog sneller stuk.
Nu begin ik ook stilaan problemen te krijgen met m'n wifi en ik vermoed dat het één kaartje is.
Heeft er iemand ervaring met het kaartje dat ze op dealextreme verkopen ?
http://www.dealextreme.com/p/wifi-bluet ... ptop-25291

Of een andere shop die zulke dingen aanbied ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Provider

Ik heb vroeger zo een kaartje bij een shop op ebay gekocht, dit omdat ik problemen had met mijn Intel kaartje onder Linux (alhoewel dat ondersteund werd), nu heb ik eentje met een Atheros chip.
Het kwam van Hong Kong en het werkt nog altijd na zovele jaren en heel goedkoop.
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Dat zou ook mijn eerste gedacht zijn, kost de helft van jouw linkje :wink:
(paypal is ook niet zo moeilijk, en als je dat niet betrouwt om aan je kredietkaart te koppelen kan je nog steeds via gewone overschrijving naar je account :wink: )
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider

@ honda, wat doet je denken dat ik een probleem heb met paypal of dat ik het niet zou vertrouwen ?

Ik zal eens zoeken op ebay of ik wat kan vinden.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Dat was bijkomstig, ik denk dat vele mensen die dat niet gebruikt hebben zo iets wantrouwen :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”