Het toestel is maar 2.5 jaar oud en is aangekocht en deze worden niet meer hersteld maar op de vuilnis gesmeten. Dit vind ik BIJZONDER erg gezien ik hier bijna 400€ voor betaald heb + dat ik nog er veel op te zien had.

Natuurlijk kan dat, waarom niet?NuKeM schreef:Net gebeld en ze mogen het op hun buik schrijven dat ik nog klant word.
Aangezien ik van indi kom MOET er blijkbaar een technieker langskomen die een modem en wifi komt plaatsen in de kelder (hun argument was blijkbaar dat dit nodig is voor de interactieve diensten). Als ik dan zeg dat ik al internet heb (niet van hun) en dat ik geen interactieve diensten nodig heb, dan lijkt dat niets te veranderen.
M.a.w. ze willen gewoon overal in Vlaanderen wifi-hotspots uitrollen (en ik zal de energiefactuur daarvoor wel betalen), ook bij klanten waarbij dat niet nodig is.
Nee bedankt zeg ik dan.
Waarom kan ik niet gewoon een digicorder kopen, aansluiten en genieten van digitale tv? Veel moeilijker moet dat toch niet worden.
Ik heb hier bij de installatie van de digibox zo'n Motorola SBV5121E (docsis 2.0) model gekregen, veel WiFi valt daar dus niet op aan te zetten. Heb het ding na de installatie overigens gewoon uitgetrokken en terug in z'n doos gestopt, ik heb geen interactiviteit nodig.krisken schreef:Staat wifi ook aan bij klanten die tv-only hebben? Waar aldus geen internetactiviteit op zit?
Nogal logische als je hem niet aansluit op het TN netwerk. Je decoder moet dus rechtstreeks (niet via een router !) verbonden zijn met de TN modem... dan krijgt hij een correct IP-adres in de 10.x.x.x range en zit hij in het juiste netwerk.NuKeM schreef:maar ik krijg de interactieve diensten niet aan de praat