Het zijn weer solden en ik wil nog steeds een draadloze voip-telefoon kopen (omdat ik het gereset met mijn bbox beu ben).
Ik heb al wat zitten rondsurfen, maar veel zie ik niet bewegen in de solden.
Beste wat ik nog altijd vind is de Siemens GIgaset C610 bij Vandenborre (http://www.vandenborre.be/draadloze-tel ... -c610-voip). Dat is dan niet eens in de solden voor 87 euro.
Nog wat: Gigaset A580IP voor +/-80 euro als ik er de verzondkosten bij tel bij Megatelefoonshop (http://www.megatelefoonshop.be/gigaset- ... 10168.html)
Heb ook al gekeken bij telefooncenter.be en voipshop.be enz. NIet veel te vinden.
Iemand nog tips?
VOIP-telefoons in solden?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 19 keer
raf1, jij wint 
...Maar ik op vlak van garantie. Mocht het toestel stuk gaan dan moet het op eigen kosten worden opgestuurd naar Amazon (Duitsland), terwijl dit bij WeePee toch een stuk makkelijker is (Brugge). Nuja, TS beslist

...Maar ik op vlak van garantie. Mocht het toestel stuk gaan dan moet het op eigen kosten worden opgestuurd naar Amazon (Duitsland), terwijl dit bij WeePee toch een stuk makkelijker is (Brugge). Nuja, TS beslist

-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Voor wat een voorlopermodel (S685IP) betreft, weet ik dat de in Duitsland verkochte toestellen niet ingesteld konden worden op het Nederlands. Ook de nummerherkenning voor analoge telefoonlijnen kan verschillen tussen de modellen van verschillende landen voor zover ik mij herinner. Daardoor zou ik eerder Weepee aanraden om het toestel te kopen, aangezien deze normaal afgestemd zijn op de Belgische markt.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 19 keer
Mijn A580IP van bij Weepee was afgestemd op de Nederlandse markt, maar werkt ook perfect voor in Belgiëthvranken schreef:aangezien deze normaal afgestemd zijn op de Belgische markt.

- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb ooit een telefoon in frankrijk gekocht en deze werkt ook niet perfect in belgië, nummerherkenning nooit werkende gekregen. volgens siemens ook niet doenbaar... dus telefoons zal ik niet gauw meer in 't buitenland kopen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 9 keer
Ben overigens nu aan het gaan voor Weepee.
Alleen, klantgegevens aangemaakt, mail gekregen dat mijn "klant-zijn" bevestigd zou worden.
Hoe lang duurt het en wat bedoelt men daar precies mee?
Alleen, klantgegevens aangemaakt, mail gekregen dat mijn "klant-zijn" bevestigd zou worden.
Hoe lang duurt het en wat bedoelt men daar precies mee?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 9 keer
Nieuwe update: paar dagen geleden de handset via PeeWee gekregen.
Gisteren het hele boeltje proberen te installeren: alles verliep vrij vlot al was het toch dankzij de mensen van de Belgacom helpdesk dat we erachter kwamen dat het utp-kabeltje dat meegeleverd werd niet werkte. Gelukkig nog een andere utp-kabel liggen.
Voorlopig enkel nog OVH in gebruik. Ga eens proberen met een betamax-kloon binnenkort.
Gisteren het hele boeltje proberen te installeren: alles verliep vrij vlot al was het toch dankzij de mensen van de Belgacom helpdesk dat we erachter kwamen dat het utp-kabeltje dat meegeleverd werd niet werkte. Gelukkig nog een andere utp-kabel liggen.
Voorlopig enkel nog OVH in gebruik. Ga eens proberen met een betamax-kloon binnenkort.