Wel een printscreen van. Voor alle duidelijkheid ik moet de K en H terugvinden
Google maps openbaar vervoer?
-
q-tec
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
Vrijdag naar parijs dus wat aan het zoeken om een RER te nemen van buiten parijs (creil): plots in google maps alle stations vanwaar een rer vertrekt mooi aangeduid maar ik vind het niet meer terug hoe ik dat gedaan heb???
een of ander javascriptje.
- bollewolle
- Elite Poster

- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 202 keer
- Bedankt: 100 keer
Normaal moet je in Google Maps gewoon op de station icoontjes drukken (de M voor Metro, R voor RER, ...) en dan zal hij je die lijnen tonen. Zeer handig, was al zo in 2009 (9 maand daar op project geweest).
-
q-tec
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
Kwestie van het te wetenbollewolle schreef:Normaal moet je in Google Maps gewoon op de station icoontjes drukken (de M voor Metro, R voor RER, ...) en dan zal hij je die lijnen tonen. Zeer handig, was al zo in 2009 (9 maand daar op project geweest).
- bollewolle
- Elite Poster

- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 202 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik was me gisteren bij je post al aan het afvragen hoe het nu zat in Vlaanderen want een paar jaar geleden was daar al sprake van dat ze dit ook voor De Lijn gingen implementeren. Staat er vandaag toch niet een artiekel over op ZDnet
http://www.zdnet.be/news/134947/stapje- ... ogle-maps/
Bij Gent Sint Pieters staan de verschillende peronnen alvast aangeduid met de namen maar er staat nog geen info bij van welke lijnen er juist passeren.
Bij Gent Sint Pieters staan de verschillende peronnen alvast aangeduid met de namen maar er staat nog geen info bij van welke lijnen er juist passeren.