Ik vroeg me ook af hoe het nu zit met die contractduur in het algemeen. Ik dacht gelezen te hebben dat contractbreuk maximaal 50EUR zou gaan kosten op nationaal niveau? Wanneer zou dit van start gaan?
Dus ik kan eender welk abonnement kiezen bij een belgacom winkel met onbepaalde duur ? (zonder promoties.. oke)In de Belgacom winkel kan je ook een abonnement afsluiten zonder contractduur, maar dan geniet je niet van promoties.
Wel eraan denken dat je dan meestal een nieuw jaarcontract hebt! Dus dan wordt aantal resterende maanden weer 12 waardoor de prijs toch hoger kan uitvallen. Best dus even narekenenikhlaske schreef:tip!!
als je wil opzeggen eerst je abo naar het laagst mogelijke veranderen vb naar 5 euro per maand --> zo betaal je minder opzegkosten!
ikhlaske schreef:Opzegkosten bij Proximus is:
Het maandelijks bedrag van u abo x de resterende aantal maanden / 2
vb 10 €/maand x 5 maanden resterend / 2 = 25 euro opzegkosten
tip!!
als je wil opzeggen eerst je abo naar het laagst mogelijke veranderen vb naar 5 euro per maand --> zo betaal je minder opzegkosten!
Dat wil ik ook graag weten. Dus bij een Belgacomshop kan je de Px abo's nemen zonder contractduur? Allemaal?Michaelv schreef:Dus ik kan eender welk abonnement kiezen bij een belgacom winkel met onbepaalde duur ? (zonder promoties.. oke)In de Belgacom winkel kan je ook een abonnement afsluiten zonder contractduur, maar dan geniet je niet van promoties.
Dan wil ik wel een mobile internet abbo van 2Gb afsluiten maar ik heb het maar 4maanden nodig....In de Belgacom winkel kan je ook een abonnement afsluiten zonder contractduur, maar dan geniet je niet van promoties.