ik heb een dvd gedownload maar die is zonder NL ondertiteling, wat dus een grote zonde is

Mijn vraag is nu, kan je daar de ondertiteling van wijzigen of toevoegen.
Zoja, welke programma's enzo heb je daar voor nodig?
Greetings,
Snakehit
Ja, jij geeft de link naar DivX-ondertiteling, ik die naar DVD-ondertiteling (wat Snakehit vroeg). De link naar DVD-ondertiteling stond trouwens gewoon op de homepage°MaRtO°° schreef:Dat puntje toch.
Ik vind het nog altijd gemakkelijk om te kunnen lezen wat ze zeggenik vind nog altijd dat je het meeste leert zonder ondertiteling...
je zal effe moeten aanpassen maar na een film of 5 let je er al niet meer op,
en dan moet je ook niet telkens ondertitels liggen zoeken, plakken en timen...
ik lees de ondertitels gewoon al niet meer, het is echt een kwestie van gewoonte...
ciao
Zeker bij van die LA-bende films met al hun "yo" en "wazzup".Snakehit schreef: Ik vind het nog altijd gemakkelijk om te kunnen lezen wat ze zeggen
Maar dan moet je ze zelf gaan vertalen ... het zijn trouwens geen SVCD rips dat laatste seizoen van 24 ... hd-tv (high definition television -> kwaliteit is gelijkwaardig aan dvd rips en soms zelfs beter) ... soit ik kijk altijd zonder subs tenzij het japans, frans, duits of een andere vreemde taal isSIR schreef:Ik weet niet precies meer waar te zoeken, maar ik ben al eens op een tooltje gestoten om zelf ondertitels te maken en te integreren in SVCD-rips.
Dus moest je wat tijd hebben (24u in dit geval) kan je dat altijd eens proberen.