Bose companion 20 stereoset pc

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Gesloten
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik bied deze bose companion 20 set te koop aan . Deze set is mij als een(fout) kerstgeschenk gegeven :oops: . Aangezien mijn voorkeur naar een ander merk uitgaat bied ik mijn bose set hier aan . Deze set werd vorige week aangekocht , er is ook een aankoopbewijs bij voor de garantie . Ik heb de luidsprekerset uitgepakt om eens aan te sluiten op mijn imac en het stereogeluid is kwalitatief zeer goed te noemen . Voorts zijn alle kabels ,voeding en originele doos ook aanwezig . Er zijn geen gebruikssporen merkbaar op de luidsprekers . De prijs is 249 euro , als extra doe ik er wel mijn logitech Z4 2.1 luidsprekerset bij die ik hier ook apart aanbied op het forum . Dus voor 249 euro krijg je de bose companion en de logitech Z4 set . Indien men niet echt geïnteresseerd is voor beide sets mag men altijd een 'degelijk' bod uitbrengen voor de bose companion set . Specificaties van de bose vind je hieronder :
http://www.bosebelgium.be/BE/nl/home-an ... er-system/
Voor meer info : stuur mij pm of anders hier on topic . :beerchug:
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hier mag een slotje op . De bose companion 20 werd verkocht . :-D
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”