task scheduler

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
defenderII
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer

ik weet niet of het mogelijk is maar kan je bij task scheduler, bij het trigger gedeelte, het mogelijk maken om te reageren als er een event niet heeft plaats gevonden?
Ik heb een bath file voor het updaten van mijn programma's en de clean up van de pc die elke 2dagen loopt; ik zou graag een 2de event maken die als de taak "niet is voltooid" (event ID 102),in de afgelopen 24 uur, en deze code dus niet in het logboek voorkomt, een andere bath file start.

PS de optie "taak zo snel mogelijk starten uitvoeren, nadat de geplande activering is gemist" doet het niet hoe ik het wil bv ander user ingeloged wordt de taak gestart maar wordt deze niet uitgevoerd omdat ik niet was aangeloged.

dank bij voorbaat
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
Bedankt: 57 keer

Bij W7 zijn er onder 'triggers' uitgebreide mogelijkheden waar je ipv op basis van een schema dit laat gebeuren nadat bv een event is opgetreden.
Heppie NY!
defenderII
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer

dat is het nu net als alles vlot is verlopen is de event 102 (taak volbracht) aanwezig; ik wil nu net dat als deze niet aanwezig is in de laatste (bv 24h) uren dat een ander opdracht wordt uitgevoerd.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”