Electrische tandenborstel

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Eigenlijk gaat het niet over het product op zich... maar de kortingsactie.

Je kent die dingen wel waar je kassa tickets ed. moet opsturen, wel ook in dit geval al maakte de brochure melding van een online afhandeling. Aangezien dit natuurlijk heel wat handiger is dan kassa tickets en barcodes uitknippen dan maar meteen naar de website... actie selecteren (een rode melding terwijl er wel acties voldoen - verwarrend), account aanmaken (tja, men stopt je graag in een database), winkel selecteren... en hopla.

En dan, surprise.... je krijgt een document dat je moet PRINTEN, per post OPSTUREN, voorzien van je UITGEKNIPTE barcode en een COPIE van je factuur :bang: :bang: :bang:
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15140
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider
Te Koop forum

:angel: :angel: :angel:
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 522
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Erembodegem
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Da's spelen op zeker, maar vooral met de klant zijn voeten..
To download or not to download, that's the question.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

r2504 schreef: En dan, surprise.... je krijgt een document dat je moet PRINTEN, per post OPSTUREN, voorzien van je UITGEKNIPTE barcode en een COPIE van je factuur :bang: :bang: :bang:
Eigenlijk hoopt de fabrikant dat die korting de klant overhaalt om het product aan te kopen en hoopt dan ook dat diezelfde klant eindelijk thuis gekomen, het te omslachtig vindt om deze procedure uit te voeren en dan men afhaakt. Eénmaal thuis zijn er dan zoveel andere zaken die je aandacht vergen (uitproberen product, kinderen, koken, de was doen, met de wagen naar de garage, ....) waardoor de korting en de procedure op de achtergrond verdwijnt ... en ra ra ra kassa kassa voor de fabrikant (hebben een goede naam opgebouwd door de belofte van de korting en de klant zal hier geen spel meer over maken want het is de eigen fout dat men dan de korting niet heeft aangevraagd).
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6887
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

De fabrikanten doen voor 99% van hun cashback acties beroep op externe firma's, zo hoeven ze zelf geen logistiek personeel in te zetten om al die toestellen of crediet naar hun klanten te laten vloeien. Fabrikant tevreden, groothandel tevreden, doorverkoper tevreden.
De klant betaald 1 postzegel & verliest hier 1O minuten mee, barcode uitknippen, formulier invullen, copieke maken en opsturen.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”