Ik heb nu bijna een jaar zo een speciaal soort abonnement. Mijn gsm wordt automatisch herladen elke maand met 15 euro, maar ik moet er slechts 7,5 euro voor betalen gedurende de eerste 12 maanden... Was iets van een getrouwheidspremie ofzo.. Ik kreeg nu vandaag een berichtje ivm die Pay&Surf en ik heb die code #147*1# ingevoerd om te kunnen genieten van 25 MB mobiel internet. Nu is het probleem dat dat niet werkt bij mij. Weet iemand hoe dit komt? Komt dat door dat abonnementje of is er een andere reden? Iets met de instellingen van m'n gsm?
Merci
Pay&Surf
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 37 keer
Pay&Surf werkt enkel met Pay&Go kaartjes, jij hebt waarschijnlijk een abonnement. De internet tarieven voor abonnementen vind je hier: http://customer.proximus.be/nl/Surf_Mob ... Rates.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Als je ne smartphone hebt en je wil ermee surfen, neem mss een apart aboke aan ofzo, das een aboke van 12maand dan (geen 24maand).pietervstk schreef:Ik heb nu bijna een jaar zo een speciaal soort abonnement. Mijn gsm wordt automatisch herladen elke maand met 15 euro, maar ik moet er slechts 7,5 euro voor betalen gedurende de eerste 12 maanden... Was iets van een getrouwheidspremie ofzo.. Ik kreeg nu vandaag een berichtje ivm die Pay&Surf en ik heb die code #147*1# ingevoerd om te kunnen genieten van 25 MB mobiel internet. Nu is het probleem dat dat niet werkt bij mij. Weet iemand hoe dit komt? Komt dat door dat abonnementje of is er een andere reden? Iets met de instellingen van m'n gsm?
Merci
Beetje jammer je nu ook net vasthangt doordat ze mee generation connect zijn afgekomen.
25-50 MB daar zijt ge werkelijk niks mee, ik doe dat op 1-2dagen tijd al op.

Tis beste je voor dat apart aboke aanvraagt dan.
Ge kunt ze kussen