Telefacts: Gumball 3000 !!!!!!!!!!!!
Voor de fans onderons van Gumball 3000 moet hun zender zeker afstellen op VTM vanavond rond 22.00 !!!!!!!!!!!!!
http://www.vtm.be/telefacts/
btw geeft MTV ook geen reportage meer van dit evenement (kijk niet meer zoveel tv)????
http://www.vtm.be/telefacts/
btw geeft MTV ook geen reportage meer van dit evenement (kijk niet meer zoveel tv)????
Je kan hem achteraf ook online bekijken via http://www.vtm.be/telefacts/video.htm.
/edit: niet dus
Greetz
/edit: niet dus

Greetz
Laatst gewijzigd door Slekken 01 jun 2004, 15:31, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Eventjes ter verduidelijking : aan de Gumball-race doe je mee als je niet op een Euro moet kijken :
- wat doet onzen Held als de Gumballers hinder ondervinden van de Spaanse polies ?
Hij haalt alle stickers van zijn Hummer
- als onzen Held denkt geflitst te zijn... wat doet hij ?
Hij begint te piepen gelijk een klein kind "Ik ga toch mijn rijbewijs niet kwijt zijn hé... Shit hé", enzoverder
Tjonge, tjonge, tjonge
- wat doet onzen Held als de Gumballers hinder ondervinden van de Spaanse polies ?
Hij haalt alle stickers van zijn Hummer

- als onzen Held denkt geflitst te zijn... wat doet hij ?
Hij begint te piepen gelijk een klein kind "Ik ga toch mijn rijbewijs niet kwijt zijn hé... Shit hé", enzoverder

Tjonge, tjonge, tjonge

If you can't beat them, confuse them.
Ja, das wel waar
Ik vond dat zeer belachelijk dat hij al zijn stickers afdeed, pfff
Je kan 500.000Bef inschrijving betalen dan kan er een boete van 250eur ook wel van af zeker. Enkel en alleen op sportief vlak vind ik.
Kan ik die aflevering van telefacs ergens downloaden ofzo?
Ik vond dat zeer belachelijk dat hij al zijn stickers afdeed, pfff
Je kan 500.000Bef inschrijving betalen dan kan er een boete van 250eur ook wel van af zeker. Enkel en alleen op sportief vlak vind ik.

Kan ik die aflevering van telefacs ergens downloaden ofzo?
Dees is weer typisch
En weer nét de aflevering die iedereen wil hebben zetten ze er niet op he...
Gelukkig heb ik de aflevering op video staan
Ciao
/edit : typo's

Normaal staat hierachter dan een link met de .wmv achter...Vtm.be schreef:Bekijk de uitzending van vorige maandag: u kan de uitzending van 31 mei niet herbekijken via onze site
En weer nét de aflevering die iedereen wil hebben zetten ze er niet op he...
Gelukkig heb ik de aflevering op video staan

Ciao
/edit : typo's
There are two types of planes : Fighters and Targets 

Deze post komt van ZatteVrienden
die zit wel, IN YOUR FACE SPILLIE-BOY
hier gaat SubZero heel content mee zijn
verder heb ik maar 1 ding te zeggen over de Gumball rally :
Ciao
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOLZatteVrienden schreef:Spillie = VTM-hoer ???
Dankzij de aandachtige surfers hier valt de puzzel in elkaar:
Bedrijf 1
Telefacts is bereid de kosten te betalen van een Team die wilt meedoen aan de GumBall Race als ze mogen meerijden en filmen.
Bedrijf 2
Iedereen zegt foert alsook deze sympathieke ploeg met bijhorende zalige wagen.
Bedrijf 3
Plots daagt vergane glorie Spillie op [die zijne site al nimeer is up-gedate sinds 2002]. Spillie wil wel terug in de spotlight lopen want zijn "ModeBedrijf" [=veredelde T-shirt prints] Rebel zou bena failliet zijn. Hij verhuurt ook Hummers maar wel den helft zo duur als ne maat van mij.
Bedrijf 4
Telefacts betaalt Spillie om in zijneigen Hummer [die lelijke gele tank] mee te rijden... MET SNELHEIDSBEGRENZER want telefacts zou de kritiek ni aankunnen van KranteKoppen als "VTM betaalt boetes Spillie".
Besluit
Doet dan ni mee he!
die zit wel, IN YOUR FACE SPILLIE-BOY

hier gaat SubZero heel content mee zijn

verder heb ik maar 1 ding te zeggen over de Gumball rally :

Ciao

Ja dat van die stickers was gewoon belachelijk ... meneer gaat nekeer de grote uithangen zenne ...
Kim Schmitz ... dieje is tenminste in de Gumball Spirit
Met z'n koffers geld 
If you can't take the heat, stay out of the kitchen Spillie ...
Kim Schmitz ... dieje is tenminste in de Gumball Spirit

If you can't take the heat, stay out of the kitchen Spillie ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Elite Poster
Met een onherkenbare wagen...Kemblin schreef:em is toch 6es
(zo zou ik, zonder mij in te schrijven, zelfs 1e kunnen zijn - als ik constant rij, en niet feest, en dus ook alle controles ontwijk)
-
- Elite Poster
I'm the king of long drivesSpock schreef:We zullen u sponsoren voor de volgende sessie van gumball en zien of t waar is wat je hier beweert

Alleen zal ik dan wel niet opgenomen worden in de einduitslag... (mocht dat een bezwaar zijn)
da kan nog grappg worden 
userbase sponsort 12500euro... dan blijft er misschien nog net genoeg geld over om deel te nemen met een step
maar dan wel een Userbase-step

userbase sponsort 12500euro... dan blijft er misschien nog net genoeg geld over om deel te nemen met een step

maar dan wel een Userbase-step

- Spock
- Elite Poster
Misschien dat Renault het wel ziet zitten dat een Userbaser meedoet met hun wagen van 5.000€. 
Skynet, A2F, Telenet, Scarlet, etc zouden ook een duit in het sponsorzakje kunnen doen
Bewijs dan maar s dat je t waard bent zoals je eerder zei.

Skynet, A2F, Telenet, Scarlet, etc zouden ook een duit in het sponsorzakje kunnen doen

Bewijs dan maar s dat je t waard bent zoals je eerder zei.
-
- Elite Poster
Spock, heb je het tegen mij ? Indien dat zo is, ik heb nooit beweerd dat ik het waard ben, ik heb alleen gezegd dat ik "the king of long drives" benSpock schreef:Bewijs dan maar s dat je t waard bent zoals je eerder zei.

CueBoy, ff alles duidelijk stellen voor het hier uit de hand loopt.

[off topic]
Probleempje, ik heb net de vd-rip van Gumball gedownload maar kan hem niet openen...
En nee het is niet via Kazaa ofzo maar via BT.
Dus normaal zitten hier (bijna) geen corrupte files...
Ik heb al geprobeerd met : WMP9, Winamp, RealPlayer, Quicktime, PowerDVD, DivxPlayer, ...
Maar steeds krijg ik dat k*t-venstertje van Windows met "error reporting"
Ik voeg hierbij effe een screen van de file en de properties, als iemand me kan helpen, you're welcome
Het rare is dat hij wel het formaat erkent want bvb winamp zet zich al op het goede videoformaat enzo en de tumbnails in windows laten ook al de screen van het begin zien...
...
Thanx !
[/off topic]
Probleempje, ik heb net de vd-rip van Gumball gedownload maar kan hem niet openen...
En nee het is niet via Kazaa ofzo maar via BT.
Dus normaal zitten hier (bijna) geen corrupte files...
Ik heb al geprobeerd met : WMP9, Winamp, RealPlayer, Quicktime, PowerDVD, DivxPlayer, ...
Maar steeds krijg ik dat k*t-venstertje van Windows met "error reporting"
Ik voeg hierbij effe een screen van de file en de properties, als iemand me kan helpen, you're welcome

Het rare is dat hij wel het formaat erkent want bvb winamp zet zich al op het goede videoformaat enzo en de tumbnails in windows laten ook al de screen van het begin zien...

Thanx !
[/off topic]
- Bijlagen
-
- gumball.JPG
- (38.27 KiB) 39 keer gedownload

Probeer eens met AVI Preview of zoiets ... da's een proggie dat gedeeltelijk gedownloade avi's toch kan afspelen ... zoals je weet ben je met divx dus niks als de file corrupt of onvolledig is ...
Dat ding heeft mij al een paar keer gered.
http://www.avipreview.com/avipreview.htm
Mogelijk zijn er wel recentere versies op het web te vinden ... ding is freeware dus probeer eens zou ik zeggen.
/EDIT: url is aangepast naar officiële website dus daar zal de laatste versie wel opstaan neem ik aan
Dat ding heeft mij al een paar keer gered.
http://www.avipreview.com/avipreview.htm
Mogelijk zijn er wel recentere versies op het web te vinden ... ding is freeware dus probeer eens zou ik zeggen.
/EDIT: url is aangepast naar officiële website dus daar zal de laatste versie wel opstaan neem ik aan

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- Spock
- Elite Poster
Ik heb niks tegen jou, mijn waarde mede-userbaser. Echt niet! Sorry als je je geviseerd voelde. Ik ben gewoon in sarcasme-mode tegenwoordig. Sorry als ik je hierdoor 'pijn' heb gedaan.CueBoy schreef:Spock, heb je het tegen mij ? Indien dat zo is, ik heb nooit beweerd dat ik het waard ben, ik heb alleen gezegd dat ik "the king of long drives" benSpock schreef:Bewijs dan maar s dat je t waard bent zoals je eerder zei.![]()
CueBoy, ff alles duidelijk stellen voor het hier uit de hand loopt.

Heb met avi-preview geprobeerd maar nog steeds de "error reporting...
"
Ik heb erna de G-Spot gedaan, maar wat is de bedoeling hiervan?
Als ik de file open dan krijg ik een hoop info, is het dat wat ik moet hebben?
Of kan ik er nog iets mee?
Bijgevoegd een screen van de file in G-spot
Ciao,
stephan

Ik heb erna de G-Spot gedaan, maar wat is de bedoeling hiervan?
Als ik de file open dan krijg ik een hoop info, is het dat wat ik moet hebben?
Of kan ik er nog iets mee?
Bijgevoegd een screen van de file in G-spot
Ciao,
stephan
- Bijlagen
-
- gspot.JPG
- (95.06 KiB) 27 keer gedownload

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Daar staat in dat de AVI volledig is, dat het gecodeerd is in Divx 5.0 met AC3 audio.
Dus mits de juiste codecs zou ge die moeten kunnen afspelen.
Installeer Kazaa Lite Basic codec pack of zo.
http://mirror.edskes.com/
Speel het anders eens af in MicroDVD player of BSPlayer.
Dus mits de juiste codecs zou ge die moeten kunnen afspelen.
Installeer Kazaa Lite Basic codec pack of zo.
http://mirror.edskes.com/
Speel het anders eens af in MicroDVD player of BSPlayer.
-
- Elite Poster
Ik voelde mij niet geviseerd... ik vroeg mij gewoon af of je het tegen mij hadSpock schreef: Ik heb niks tegen jou, mijn waarde mede-userbaser. Echt niet! Sorry als je je geviseerd voelde. Ik ben gewoon in sarcasme-mode tegenwoordig. Sorry als ik je hierdoor 'pijn' heb gedaan.

Soit, helemaal geen 'pijn' aan deze zijde hoor, toch niet voor zo'n opmerking

Verdikke spock ik wist niet dat je voor het ruwere werk was .... Euhm ik denk wel dat we hier serieus aan het afwijken zijn van den topic.
Effe een poging doen om terug de goede weg in te slaan .... Ik heb die aflevering niet gezien ... iemand enig idee waar ik ze kan vinden?
Effe een poging doen om terug de goede weg in te slaan .... Ik heb die aflevering niet gezien ... iemand enig idee waar ik ze kan vinden?