Ik zit al een paar weken met een probleem dat maar niet opgelost geraakt. Had reeds een topic aangemaakt op tweakers.net, maar daar is ook niet onmiddellijk een oplossing gevonden voor mijn probleem:
ijn vandaag om een nieuwe microsimkaart geweest. Probleem niet verholpen. Reden dat we ook niet kunnen MMS'en is omdat er geen nummer kan gevonden worden
Om uit te sluiten dat het aan het toestel lag, zijn we binnengesprongen bij de apple store en hebben we daar een volledig herstel laten doen. De persoon van de apple store liet ons weten dat het vaak voorkomt dat er klanten van proximus en mobistar binnenkomen voor dit probleem. Maar proximus doet alsof hun neus bloedt.
Belgacom winkel(die ook proximus voorzien) snapt het probleem niet. Die gaf vandaag (26/11/2011) opnieuw een nieuwe mirco-simkaart en liet ons weten naar klantendienst te bellen indien het probleem niet verholpen was. Daarnet klantendienst aan de telefoon gehad van proximus en kregen gewoon een mail met de instellingen voor MMS/mobiele data. Met de leuke reactie dat we toch maar beter naar de winkel zouden gaan. Niemand anders met dit probleem?
iPhone 4s (5.0.1) en proximus microsim
gerelateerde problemen : forum.iculture.nl
topic op tweakers: tweakers.net
Hopelijk iemand die kan helpen. Want wij zijn na 2 weken wat radeloos aan het worden.