Ik heb een vermoeden dat base aan het onderzoeken is naar nieuwe abos an bijhorenden smarthphone
ik kreeg volgende vragen
Stel dat BASE dit aanbod op de markt brengt…
Lees de volgende omkadering aandachtig:
Ik zie meer en meer mensen rond mij met een smartphone. Het spreekt me ook aan om een recente smartphone te hebben, waarmee ik kan surfen en applicaties gebruiken. Alleen lijkt het me wel allemaal erg duur te zijn...
Daarom biedt BASE je nu een totaalpakket met een smartphone inclusief mobiel internet en een schadeverzekering, aan een aantrekkelijke maandelijkse prijs.
Je hebt de mogelijkheid om een smartphone te gebruiken, met daarbij keuze uit een breed gamma in diverse prijscategorieën. Daarboven krijg je 500 megabytes om te surfen (voldoende voor bv. 100 e-mails, 100 websitepagina’s en 5 foto uploads per dag). Tenslotte zit er in het pakket ook nog een schadeverzekering, die je bij schade of defect een snelle herstelling garandeert evenals een gelijkwaardig vervangtoestel tijdens de herstelling.
Dit pakket kan je combineren met diverse tariefplannen met belminuten en sms’jes aan interessante tarieven.
Aan het einde van de contractperiode kan je weer een gloednieuw toestel kiezen als je opnieuw intekent.
Enkele voorbeelden:
- 20€/maand gedurende 18 maanden voor een Samsung Gio van 150€ + 500 megabytes & verzekering
- 27€/maand gedurende 18 maanden voor een HTC Wildfire van 289€ + 500 megabytes & verzekering
- 54€/maand gedurende 18 maanden voor een iPhone 4 van 599€ + 500 megabytes & verzekering
Met BASE geniet je volledig van het Internet op jouw gsm aan een aantrekkelijke maandelijkse prijs, met een recent toestel. Dankzij de bijhorende verzekering hoef je je daarenboven geen zorgen te maken!
Stel dat BASE dit aanbod op de markt brengt…
Lees de volgende omkadering aandachtig:
Ik zie meer en meer mensen rond mij met een smartphone. Het spreekt me ook aan om een recente smartphone te hebben, waarmee ik kan surfen en applicaties gebruiken.
Ik koop een smartphone en voeg een optie voor mobiel Internet toe aan mijn gewone tariefplan om alle mogelijkheden van mijn smartphone optimaal te kunnen gebruiken.
Enkele voorbeelden:
- Samsung Gio aan 150€ en ik betaal € 10/maand voor 500 MB mobiel Internet boven op mijn tariefplan
- HTC Wildfire aan € 289 en ik betaal € 10/maand voor 500 MB mobiel Internet boven op mijn tariefplan
- iPhone 4 aan € 599 en ik betaal € 10/maand voor 500 MB mobiel Internet boven op mijn tariefplan
base nieuwe abos ?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 390 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dit werd ook gedaan voor BASE Check, toen was er nog sprake van 15 euro met onbeperkt sms + 150 MB. (nu maar 100 MB)
Is gewoon een onderzoek, hoeft niets uit voort te komen, maar het lijkt er op dat ze het zeker bekijken.
Is gewoon een onderzoek, hoeft niets uit voort te komen, maar het lijkt er op dat ze het zeker bekijken.
- proximusboyke
- Elite Poster
maar van die firma klop het altijd.
Zo was het onderzoek verleden jaar mtv generation 20 maand online en met zomerprom was het zover.
Zelfde firma die de nieuwe shakes van telenet ondervroegen paar maand later was het zover
nu base er waren er een hele boel voorstellen, heb er zo lukraak 2 gekopieerd en hier online gezet.
Zo was het onderzoek verleden jaar mtv generation 20 maand online en met zomerprom was het zover.
Zelfde firma die de nieuwe shakes van telenet ondervroegen paar maand later was het zover
nu base er waren er een hele boel voorstellen, heb er zo lukraak 2 gekopieerd en hier online gezet.
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
- proximusboyke
- Elite Poster
maar er zaten ook echt intressante dingen tussen gratis iphone met gratis sms met 500 mb en 120 min bellen voor 54 euro 24 maand lang
gratis iphone met onbeperkt sms bellen data binnen en buitenland voor 125 euro 24 maand lang
echt teveel formules om op te noemen.
gratis iphone met onbeperkt sms bellen data binnen en buitenland voor 125 euro 24 maand lang
echt teveel formules om op te noemen.
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML