Onlangs heb ik een triple pack genomen (+tablet) bij belgacom, eergisteren is mn BGCTV geactiveerd.
Ik merkte in de interface van de BBox dat er een kompleet andere username was ingesteld dan hetgene ik 6 maand geleden gekregen heb bij mijn intense abbo…
Ook op mijn instuctie brief van het triplepack nu stond uiteraard mijn vroegere inloggegevens dus niet hetgene dat momenteel ingesteld was…
Ik heb het zojuist terug veranderd naar mijn origineel en no prob, maar met beiden is er toch het probleem dat er ”u beschikt momenteel niet over Belgacom TV” in e-services bij mijn Belgacom TV staat en dat ik dus bv geen tv overal kan gebruiken.
Krijgt u andere login gegevens bij het nemen van een pack maw verandert BGC dat bij de activatie ?
Andere username bij een pack ?
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste kaise1,
voor de applicatie TV Overal heeft u enkel uw e-services gegevens nodig. Deze zijn in principe niet gewijzigd met vroeger, dus ook niet als u overschakelt naar een nieuw pack.
Indien TV Overal niet werkt, neemt u best contact met onze technische dienst op 0800/22700 om dit eens na te kijken.
Mvg
Eva van Belgacom
voor de applicatie TV Overal heeft u enkel uw e-services gegevens nodig. Deze zijn in principe niet gewijzigd met vroeger, dus ook niet als u overschakelt naar een nieuw pack.
Indien TV Overal niet werkt, neemt u best contact met onze technische dienst op 0800/22700 om dit eens na te kijken.
Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat heb ik gedaan, en ze vertelden me op de KD dat het een gekend probleem is en dat ze er aan werken, en regelmatig eens moet kijken of Belgacom TV al actief staat aangemeld in e-service, zo niet na een maand ofzo eens terug te bellen!
TV overal werkt echter niet met mijn e-service inloggegevens, waarschijnlijk omdat Belgacom TV niet geactiveerd staat in mijn e-service en krijg ik dus deze melding bij TV overal
"Uw huidig profiel geeft u geen toegang tot alle opties van TV overal. Met deze toegangsgegevens kunt u evenwel andere toepassingen van onze Skynet website bezoeken"
TV overal werkt echter niet met mijn e-service inloggegevens, waarschijnlijk omdat Belgacom TV niet geactiveerd staat in mijn e-service en krijg ik dus deze melding bij TV overal
"Uw huidig profiel geeft u geen toegang tot alle opties van TV overal. Met deze toegangsgegevens kunt u evenwel andere toepassingen van onze Skynet website bezoeken"