Weet er iemand of je voor canalplus ook een gewoon televisieabbonement moet afsluiten?
dus kan je ook canalplus nemen zonder een abbonement te nemen op die standaard dingen (kanaal2, vt4, enz...) of gaat dit enkel samen?
alvast bedankt
canalplus
Wat bedoel je met een televisie-abbo?
Was kijk- en luistergeld niet afgeschaft???
Voor zover ik weet moet je gewoon een TV kopen, aan de kabel hangen en kees komt klaar
Al wat je wel nodig hebt in je huis/kot/appartement/... zijn kabelaansluitingen he
Maar Canal+ loopt dus weldegelijk over de kabel maar is gewoon gecodeerd. Een abbo bij Canal+ geeft je recht op een decoder en deze moet je aan je tv aansluiten. Zo simpel is het
Dus volgens mij enkel Canal+ abbo...
Ciao
stephan
Was kijk- en luistergeld niet afgeschaft???
Voor zover ik weet moet je gewoon een TV kopen, aan de kabel hangen en kees komt klaar

Al wat je wel nodig hebt in je huis/kot/appartement/... zijn kabelaansluitingen he

Maar Canal+ loopt dus weldegelijk over de kabel maar is gewoon gecodeerd. Een abbo bij Canal+ geeft je recht op een decoder en deze moet je aan je tv aansluiten. Zo simpel is het

Ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets 

kijk en luistergeld is afgeschaft maar ge betaalt nog steeds facturen voor de kabel (?extics? dochterbedrijf van telenet) enfin ik heb toch deze week een rekening gezien van die firma, met een informatiefoldertje die dat allemaal uitlegde, maar ik vind dat niet meer
de pispaal <<
Ja dat abonnement dat zal toch wel iets kosten incluis die decoder, zelf heb ik geen kabel aansluiting, de nationale zenders ontvang ik via gewone uhf antenne, alle andere zenders via Satelliet.stephan schreef:Maar Canal+ loopt dus weldegelijk over de kabel maar is gewoon gecodeerd. Een abbo bij Canal+ geeft je recht op een decoder en deze moet je aan je tv aansluiten. Zo simpel is het
Ik kan dus niet meepraten over die prijzen voor canal+.
Je kan altijd een mail sturen aan die webmaster, dan krijg je wellicht de dinsdag al info.
Grtz,

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Wat heeft kijk en luistergeld (= een belasting, wordt geïnd door de overheid) te maken met een abonnement op kabeltelevisie (wordt geïnd door je kabelprovider, in mijn geval bvb Interelectra - hehe, géén Telenet-rommel in huis
)?
Overigens is het kijk en luistergeld niet echt verdwenen, het wordt nu geïnd op een andere manier zodat ze die term konden doen verdwijnen en het lijkt alsof je weer iets minder moet betalen.
Canal + Rood en Blauw en Hallmark zitten op de kabel, niet in de ether, dus daar heb je inderdaad nog kabel-abonnement voor nodig. Wil je CanalDigitaal hebben moet je in 1 van de gebieden zitten die dit voorzien.

Overigens is het kijk en luistergeld niet echt verdwenen, het wordt nu geïnd op een andere manier zodat ze die term konden doen verdwijnen en het lijkt alsof je weer iets minder moet betalen.
Canal + Rood en Blauw en Hallmark zitten op de kabel, niet in de ether, dus daar heb je inderdaad nog kabel-abonnement voor nodig. Wil je CanalDigitaal hebben moet je in 1 van de gebieden zitten die dit voorzien.
- Spock
- Elite Poster
Info over kabelabo's kan je vinden bij:
www.mixtics.be/tarieven/vraag_en_antwoord (Vlaanderen)
www.brutele.be/index.cfm?ln=nl&r1=1&r2=0&sr1=1 (Brussel)
www.coditel.be/home/dutch/default.htm (Brussel)
www.interelectra.be (Limburg)
www.mixtics.be/tarieven/vraag_en_antwoord (Vlaanderen)
www.brutele.be/index.cfm?ln=nl&r1=1&r2=0&sr1=1 (Brussel)
www.coditel.be/home/dutch/default.htm (Brussel)
www.interelectra.be (Limburg)