Heb een samsung ML-2525W printer gekocht, dit is een printer die via wifi verbinding kan maken met een netwerk.
Krijg hem maar niet verbonden met het netwerk, maar kan het probleem niet vinden.
Er was hier een identieke printer die op mijn netwerk was aangesloten, en deze werkte perfect, maar deze wil maar geen verbinding maken.
De wifi is niet stuk, maar zodra hij verbinding moet maken met mijn beveiligd netwerk, gaan het blauwe lampje dat aangeeft dat er wifi is, uit.
en nadien zegt hij dat de beveiligingssleutel onjuist is
ik ben zeker van deze sleutel, trouwens, als ik de beveiliging van mijn netwerk uitschakel, dan blijft het probleem bestaan.
heb al geprobeerd in te stellen zowel via usb als via lan aansluiting (via lang open je het instellinsmenu via browser enheb je ander mogelijkheden, zoals recet van de printer naar fabrieksinstellingen.
de printer die voordien wel ging werd naar een andere locatie met ander netwerk over gebracht, en ook daar wil deze plots niet meer verbinden met het netwerk
heb al contact gehad met de helpdesk van samsung, maar dat heeft niet echt geholepen, ze spreken van een ip adres dat ik moet instellen,
heeft iemand gelijkaardige problemen gehad met dit type printer?
samsung ML-2525W printer probleem
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
een kennis die werkt in de IT sector heeft er toch redelijk moeite mee gehad om te kunnen verbinden met de router.
Heeft mij hele netwerk gereset, nieuwe firmware en nog wou het niet lukken. Paswoord korter maken enz.
En net wanneer hou wou opgeven was er dan toch verbinding, maar wat juist het probleem was hebben we niet kunnen achterhalen
Heeft mij hele netwerk gereset, nieuwe firmware en nog wou het niet lukken. Paswoord korter maken enz.
En net wanneer hou wou opgeven was er dan toch verbinding, maar wat juist het probleem was hebben we niet kunnen achterhalen