Heeft er iemand ervaring met een nummerportering van een Fibernetshake naar Weepee ?
Hoe gaat dat te werk ? Aanvragen bij Weepee & wat gebeurt er dan ?
Betaal ik een kost bij Telenet ? Zetten ze mijn shake ineens om naar een shake Internet+TV ? Kan ik dat nu doen (ik heb nog maar 2 maand de Fibernetshake ?
Telenet Telefoonnummer ->Weepee
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 2 keer
gewoon bij weepee de nummerportering aanvragen, als het nr. definitief geporteerd is, dan zeg je uw shake met telefonie op, en vraag je om te schakelen naar internet+tv. (wss. activatiekost van 50 € aan je been)iceke schreef:Heeft er iemand ervaring met een nummerportering van een Fibernetshake naar Weepee ?
Hoe gaat dat te werk ? Aanvragen bij Weepee & wat gebeurt er dan ?
Betaal ik een kost bij Telenet ? Zetten ze mijn shake ineens om naar een shake Internet+TV ? Kan ik dat nu doen (ik heb nog maar 2 maand de Fibernetshake ?
maar nu toch nutteloos....anders zullen ze toch de shake mét telefonie nog 10 maand doorrekenen.
en nu kan je nog 10 maand gratis bellen na 16 u. bij TN.
dus ik zou nog 10 maand wachten. Tegen dan kan je misschien beter OVH nemen of google voice

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 2 keer
uw nr. zal dan bij weepee zitten, dus je zal kunnen gebeld worden en zelf bellen.....maar dan aan weepee tarieven (of andere voip operator die je dan instelt)iceke schreef:Dus als ik het goed begrijp zullen ze m'n lijn niet afsluiten na de portering en kan ik nog wel bellen maar niet gebeld worden met mijn telenet lijn ?
maar zoals gezegd...je bent nog onder contract, dus dom om nu over te schakelen!
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Leg me nu eens ff uit waarom dat dom zou zijn ? Ik ga van een fibernetshake tel+TV+int naar int+tv of eventueel een Internet only abbo.
Ten eerste mag dat ? ten tweede hoe gaat dat in zijn werk bij telenet ?
Ten eerste mag dat ? ten tweede hoe gaat dat in zijn werk bij telenet ?
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1957 keer
- Recent bedankt: 6 keer
1) Je moet minstens 12 maanden klant zijn voor internet, digitale tv en telefoon, anders betaal je een opzegvergoeding ter waarde van de resterende maanden abonnement (per product dat je voortijdig opzegt en zonder Shake-korting)
2) Als je één product uit een Shake opzegt dan vervalt mogelijks de Shake-korting en betaal je de resterende producten tegen de volledige aparte prijs.
3) Na de nummerportering naar Weepee vervalt het telefonie-abonnement bij Telenet automatisch.
Ga dus eerst eens na hoeveel euro voordeel je doet op jaarbasis.
2) Als je één product uit een Shake opzegt dan vervalt mogelijks de Shake-korting en betaal je de resterende producten tegen de volledige aparte prijs.
3) Na de nummerportering naar Weepee vervalt het telefonie-abonnement bij Telenet automatisch.
Ga dus eerst eens na hoeveel euro voordeel je doet op jaarbasis.