KaZaA Lite K++ ????

Ik gebruik altijd KaZaA Lite K++ .

De laatste tijd heb ik daar ook niet meer zo'n last van van fakes (ik gebruik nu overnet) ja tuurlijk moet je even naar kwaliteit + filename kijkenstephan schreef:same here... ik gebruik al een hele tijd kazaa lite k++ en heb nog nix van virussen of fakes binnengekregen... maar ik denk wel dat je in de eerste plaats moet kijken wie het gebruikt...
zoals ooit al eens aangehaald op dit forum : als je een mp3 song download en je ziet dat het maar 4kB bvb... yeah right
vroeger deed ik alles met kazaa, maar nu enkel af en toe een liedje (misschien 2/week?) voor de rest gebruik ik suprnova (bittorrent)... meer heb ik niet nodig
Ciao
Overnet is een programma dat je dagen moet laten aanstaan. Het is een programma zonder enige servers, echte P2P dus, het nadeel daarvan is dat hij dus een index moet maken met bestanden, en dat duurt eventjes. Laat hem eens 2 dagen draaien, en zoek dan eens iets, dan zal het wel 'vliegen'°MaRtO°° schreef:Ja, maar bij overnet moet ik dan zolang wachten
tegen dat de download start.
Er staat dan "looking". (mijn vriend heeft dat niet, ook adsl 1.1mbs)
LOL!! Marto jongen, das een diplomatisch antwoord°MaRtO°° schreef:Waarom moet ge dat wel weten??Anonymous schreef:En wat download jij dan Marto?
Meestal liedjes en soms ne keer een film.
je weet toch dat dit niet mag he Marto ? Je zou wel eens de fccu aan je deur kunnen hebben binnenkort°MaRtO°° schreef:Waarom moet ge dat wel weten??Anonymous schreef:En wat download jij dan Marto?
Het is vriend niet vriendje. En zijn naam is [DmW] Bke.meon schreef:Z'n vriendje?stephan schreef:En wie is "Gast" als ik vragen mag?BMWke of zoiets
Dat weet ik, maar zoveel mensen doen dat.ditCh schreef:je weet toch dat dit niet mag he Marto ? Je zou wel eens de fccu aan je deur kunnen hebben binnenkort°MaRtO°° schreef:Waarom moet ge dat wel weten??Anonymous schreef:En wat download jij dan Marto?
Ik zeg niet dat het mag, kzeg gewoon dat veel mensen dat doen.ditCh schreef:ehehe ... gaat fccu lekker mee lachen met die uitleg![]()
'Hey het mag ... want iedereen doet het'
Ja, door een autoresponderCueBoy schreef:Zou die mailbox gemonitord worden bij Skynet ?ditCh schreef:oeps ... i just mailed [email protected]
Ik was gewoon in een boze buiMr.Cide schreef:hmmmbke verloren tegen marto in ut of hebben jullie gewoon ruzie?
ok die van marto was mss wel zinloos maar je moet nu ook geen wannabe mod uithangen he(ook wel wat flamen)
maar wie gebruikt er nu nog prioritair kazaade laatse keer dat ik dat aangeraakt heb is 3 jaar geleden! en de kans da ge op kazaa gepakt wordt dan op xdcc of ftp is zowiezo kleiner
Tegen mijn twee zussen van 8 & 11 jaar wel.AnD schreef:Marto jij hebt zeker een hele hoop zaagmeel bij je thuis liggen
-Dat is u geraden.[DmW]_BkE schreef:Ik was gewoon in een boze buiMr.Cide schreef:hmmmbke verloren tegen marto in ut of hebben jullie gewoon ruzie?
ok die van marto was mss wel zinloos maar je moet nu ook geen wannabe mod uithangen he(ook wel wat flamen)
maar wie gebruikt er nu nog prioritair kazaade laatse keer dat ik dat aangeraakt heb is 3 jaar geleden! en de kans da ge op kazaa gepakt wordt dan op xdcc of ftp is zowiezo kleiner
Omdat marto zoveel onnodige posts post. Mijn excuses!
-En die UT screenshots dan, das pas zever!! Wie moet er nu weten wie gewonnen heeft in een match.[DmW]_BkE schreef:[boze modus]Serieus? Oh wat intressant! Bedankt hoor, ik zou die nooit gevonden hebben! Maar met google vind iedereen ditHou het hier wat leuk en speel wat buiten!
Ook reageren in een topic waar al enkele maanden niet meer in gepost is zou ik ook niet doen. Wat heb je eraan om je posts te verhogen? Heeft dit zo een kick bij jou? Voila, klaar ik moest het ff kwijt
[/boze modus]
Nochtans, we zitten in dezelfde klas, maar soms is hij een beetje hyperactief(zegt hij zelf op school)en dan zit ie potje lap met mathias([DmW]Cyber-I-Code) en ik te doen.(ik win natuurlijk altijd)Mr.Cide schreef:hmmmbke verloren tegen marto in ut of hebben jullie gewoon ruzie?
Thank u ook proficiat met jouw posts[DmW]_BkE schreef:...
sorry voor mn gedrag... en proficiat voor je postliefst niet teveel personelijke informatie geven over mij en mijn school aub...