Weet er iemand of er een minimale termijn is dat je bij Mobile Vikings klant moet zijn voordat je uw nummer kan overdragen naar een andere provider?
Ik ervaar namelijk moeilijkheden om mijn nummer van Mobile Vikings naar Proximus over te dragen, nochtans zijn de gegevens die ik doorgeef correct...
Alvast bedankt!
Minimale termijn bij Mobile Vikings voor nummeroverdracht?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
normaal is er geen minimum termijn van toepassing, zie het toch niet in de algemene voorwaarden staan
Code: Selecteer alles
Artikel 11: Overdracht van het oproepingsnummer naar een andere operator
11.1 De Klant die een nummeroverdracht wenst naar een andere operator, zal zich moeten wenden tot deze laatste. In naam van de Klant zal de nieuwe operator de nodige stappen ondernemen bij CITY LIVE met het oog op de overdracht van het oproepingsnummer. Hierbij kunnen enkel oproepingsnummers overgedragen worden en niet de CITY LIVE diensten zelf. Tijdens de overdracht van het nummer kal de Klant gedurende enige tijd onbereikbaar zijn op het desbetreffende oproepingsnummer. CITY LIVE is niet aansprakelijk voor enige schade die hieruit voortvloeit.
11.2 CITY LIVE behoudt zich het recht de overdracht te weigeren:
indien de operator aan wie de Klant zijn nummer wenst over te dragen de wettelijke procedure ter zake niet naleeft;
ingeval van bewezen of vermoedelijke fraude van de Klant of een derde. CITY LIVE zal alle redelijke maatregelen nemen om de nummeroverdracht zo goed mogelijk te laten verlopen.
11.3 Om technische redenen of wegens tussenkomst van andere bij de overdracht betrokken partijen, kan het evenwel zijn dat de mogelijkheid tot nummeroverdracht niet beschikbaar is of dat er fouten optreden bij de overdracht. In geen geval kan CITY LIVE aansprakelijk worden geacht voor schade die voortvloeit uit de foutieve overdracht van een of meer nummers, de niet-beschikbaarheid van de mogelijkheid tot nummeroverdracht of de fouten die optreden bij de overdracht van het nummer.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Je kan op elk ogenblik gewoon je nummer laten wegporteren bij ons. Geen formaliteiten of minimumtermijnen. Dus waarschijnlijk loopt er iets anders mis. Best de helpdesk eens bellen.