Maar goed, afgelopen dinsdag ben ik naar de Generation Store in Gent gegaan voor de activering van een BIS abonnement, waarvoor je blijkbaar TERUG naar Proximus moet. Belgacom ondersteunt het immers nog niet. Bon, behalve de mindere packkorting die ik dan even ga hebben dan toch maar overgestapt naar Proximus. Dat overschakelen was een ramp zeiden ze in de winkel en zou 3, misschien 2 weken duren.
Nu merkte ik gisterennamiddag (vrijdag) dat ik ineens geen ontvangst meer had (enkel noodnummers) op een vervang BlackBerry van RIM (de aangeschafte BlackBerry was al kapot na de eerste minuut

Ook in een HTC en een oude Samsung, op 2 locaties geven beide SIM-kaartjes enkel noodoproepen.
Na anderhalf uur in de wacht gisteren, zonder enig succes kreeg ik deze ochtend te horen dat ik nog tot minstens maandag zal moeten wachten. De verantwoordelijke technische dienst is gesloten in het weekend.. Enig idee of er nog mensen zijn met ervaring hierin? Hoelang zal ik nog mogen wachten en waar heb ik als Belgacom/Proximus klant op in zake compensatie?
Ik heb nu een prepaid kaartje gekocht in een Belgacom store om toch maar bereikbaar te kunnen zijn. Ik hoop alvast op minstens 20 euro..