Ik heb een webshop in mekaar gebokst, of toch op zijn minst een goede poging gedaan.
Maar ben ik op zoek naar een paar mensen die eens willen testen en hun opmerkingen willen doorgeven.
Hoewel mijn vraag oprecht is, kan de link aanzien worden als een vorm van verdoken reclame. Ik zal dus de link hier niet posten.
Maar als er iemand kandidaat is om te testen, laat iets weten en dan stuur ik de link
Test webshop
-
- ISP Staff
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 76 keer
Als het om te testen is dan zie ik hier geen kwaad in dat de url hier gepost wordt.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Kenneth,
Je mag mij het url geven en kunnen we dit eventueel bespreken. Stuur mij een PBtje
(en wordt dit ook ineens getest).
TiTanium
Je mag mij het url geven en kunnen we dit eventueel bespreken. Stuur mij een PBtje

TiTanium
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
De zaken die erop staan, zijn geen testproducten. Er staan dus effectief producten op die verkocht zullen worden.technieker schreef:Als het om te testen is dan zie ik hier geen kwaad in dat de url hier gepost wordt.
Zou misschien wel de link kunnen zetten onder het mom van testen maar eigenlijk zou het evengoed als reclame gezien kunnen worden.
En aangezien ik dit nog een aangenaam forum vind, probeer ik problemen te vermijden