Hello,
ik ben op zoek naar de beste (en betaalbare oplossing) voor een bedrijf.
Betreft 2 personen, hebben elk een laptop en binnenkort (een nog te kiezen) smartphone.
Mails zullen gaan via eigen VPS server ( pop3 en imap mogelijk)
Wat is de bedoeling.
Gegevens van Outlook 2010 op laptop (adresboek, agenda en mails) moeten kunnen gesynct worden met de smartphone, en omgekeerd uiteraard.
Dit moet 'live' gaan, zonder dat de smartphone en de laptop rechtstreeks met elkaar zijn verbonden. Hiervoor zal 3G of WIFI (indien beschikbaar) worden gebruikt.
Welke opties zijn hiervoor mogelijk of het best geschikt?
Provider met Blackberry abonnement?
Iemand heeft me ook al gewezen op GMail professional.
Of zijn er nog andere oplossingen?
GSM syncen met laptop
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 26 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Google Apps (for Business)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
Exchange hosting; kan al vanaf 5,- euro/maand per gebruiker. Outlook, webmail, smartphone (Windows mobile, Android, iPhone) zijn allemaal gesynchroniseerd qua email, agenda, contactpersonen, ...
En dan ben je ook meteen af van het onderhoud van een eigen mailserver.
En dan ben je ook meteen af van het onderhoud van een eigen mailserver.
-
- Pro Member
Ondertussen aan de slag gegaan met Google Apps for Business.
Nu wat ik nog zoek is een GSM welke perfect kan werken met Google Apps.
Alle mails, contactpersonen en agenda moet kunnen gesynct worden.
En het behandelen van de mails moet ook gebruiksvriendelijk zijn.
Welke GSM is hiervoor aan te raden? (geen Iphone)
Is voor puur zakelijk gebruik.
Nu wat ik nog zoek is een GSM welke perfect kan werken met Google Apps.
Alle mails, contactpersonen en agenda moet kunnen gesynct worden.
En het behandelen van de mails moet ook gebruiksvriendelijk zijn.
Welke GSM is hiervoor aan te raden? (geen Iphone)
Is voor puur zakelijk gebruik.
-
- Pro Member
Moet niet out of the box zijn. Gewoon mogelijkheid om Google sync te installeren en dat dit dan perfect werkt.
Welke Nokia gebruik jij hiervoor?
Welke Nokia gebruik jij hiervoor?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Nokia 5800 en Nokia E51.
Ter vervollediging: ik gebruik ook het gratis programma Swim om de sync automatisch om het uur te laten runnen. De kleinste interval is om de 15 minuten.
Eens het allemaal ingesteld is, werkt het perfect. Je kan ook meerdere Google agenda's syncen.
Ter vervollediging: ik gebruik ook het gratis programma Swim om de sync automatisch om het uur te laten runnen. De kleinste interval is om de 15 minuten.
Eens het allemaal ingesteld is, werkt het perfect. Je kan ook meerdere Google agenda's syncen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Voor uitsluitend e-mail synchronisatie heb je genoeg aan imap. Voor al de rest zal je zoals hier al opgesomd moeten gaan voor Google Apps of een Exchange server (al dan niet hosted).
-
- Pro Member
Ja, Google Apps is al actief.
Nu enkel nog op zoek naar een GSM welke zonder problemen kan syncen met mail, agenda en contactlijst via 3G en wifi. (dus Google sync volledig ondersteund)
Nu enkel nog op zoek naar een GSM welke zonder problemen kan syncen met mail, agenda en contactlijst via 3G en wifi. (dus Google sync volledig ondersteund)
-
- Pro Member
Ik heb sinds gisteren de E72 met de laatste firmware.
Ik probeer mijn Google apps for business te connecteren (live sync) maar ik krijg het maar niet werkend.
Heb op internet al allerlei stappenplannen gevolg maar het wil gewoon niet werken.
Wat ik weet is dat MfE enkel zou werken voor contacts en agenda en dat je voor je email de account van Gmail moet gebruiken.
Gmail blijkt te lukken, maar de contact en agenda wil syncen wil maar niet lukken.
Iemand die het werkend heeft gekregen en me kan helpen dit op mijn gsm ook te doen lukken?
Ik probeer mijn Google apps for business te connecteren (live sync) maar ik krijg het maar niet werkend.
Heb op internet al allerlei stappenplannen gevolg maar het wil gewoon niet werken.
Wat ik weet is dat MfE enkel zou werken voor contacts en agenda en dat je voor je email de account van Gmail moet gebruiken.
Gmail blijkt te lukken, maar de contact en agenda wil syncen wil maar niet lukken.
Iemand die het werkend heeft gekregen en me kan helpen dit op mijn gsm ook te doen lukken?