Zonet artikel gelezen op Clickx ivm een wetsvoorstel betreffende netneutraliteit.
Ik denk dat vele Telenet-klanten wel achter dit voorstel zullen staan. Alleen hadden ze misschien de minimumvoorwaarden vanaf wanneer er mag afgeknepen worden ook reeds opgelegd. Als voorbeeld geven ze indien 10% van de surfers HD-video bekijkt, en er capaciteitsproblemen voor de andere surfers zouden ontstaan, dat er dan al mag geflterd worden....
Wetsvoorstel netneutraliteit
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Neutraal is wel een erg los begrip in dit geval imo. Op zich zouden ze de isp's dan ten minste moeten verplichten om deze cijfers op aanvraag van de klant beschikbaar moet maken. Liefst dan nog met een real-time pagina en niet zo een belachelijk rood-geel-groene kalender/uurrooster. Transparantie is in dit geval alles. Vrees echter dat dat allemaal wishful thinking is. Of is er ergens ruimte om aanpassingen te melden aan de wetmakers 
Ik hoop echter ten zeerste dat het er zo niet doorkomt want gegarandeerd dat ze een hoop drogredenen gaan vinden om toch af te kunnen knijpen.

Ik hoop echter ten zeerste dat het er zo niet doorkomt want gegarandeerd dat ze een hoop drogredenen gaan vinden om toch af te kunnen knijpen.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Als ze dat willen doen ze dit sowieso het is altijd goed dat je tenminste iets hebt om op terug te vallen.
Zeg wat je wil allé zo herinner ik het me, Telenet gaat leningen aan om devidenten uit te keren, .. aan aandeelhouders, maar achteraf hebben ze capaciteitsproblemen, .. nu ofwel hebben ze slechte keuzes gemaakt kwa investeringen, .. maar in mijn ogen is het nog altijd nuttiger om een lening te doen om investeringen voor capaciteitsverhogingen, .. waarop dat ze dan nog eens abo's maken die 100mbit zijn, ook niet nodig, vrij downloaden introduceren, .. dan gaan ze promoten dat ze de snelste zijn, en dan merkt men dat dit alles niet haalbaar is, is dat er dan niet om vragen? Kan je dan nog van een noodzakelijke maatregel spreken om de kwaliteit van de service te garanderen ten goede van de consument.
Zeg wat je wil allé zo herinner ik het me, Telenet gaat leningen aan om devidenten uit te keren, .. aan aandeelhouders, maar achteraf hebben ze capaciteitsproblemen, .. nu ofwel hebben ze slechte keuzes gemaakt kwa investeringen, .. maar in mijn ogen is het nog altijd nuttiger om een lening te doen om investeringen voor capaciteitsverhogingen, .. waarop dat ze dan nog eens abo's maken die 100mbit zijn, ook niet nodig, vrij downloaden introduceren, .. dan gaan ze promoten dat ze de snelste zijn, en dan merkt men dat dit alles niet haalbaar is, is dat er dan niet om vragen? Kan je dan nog van een noodzakelijke maatregel spreken om de kwaliteit van de service te garanderen ten goede van de consument.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Wat ik mij zopas afvroeg: gaat Telenet hierdoor ook moeten stoppen met poorten blokkeren? Want dit valt in mijn ogen toch niet onder de uitzondering van "de algemene gebruikservaring (die) achteruitgaat" of zie ik dat fout?