zwart beeld, wel geluid en menu's

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Matthias
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer

Hallo,

Sinds vandaag hebben we het volgend probleem met onze digicorder.

We hebben zwart beeld, maar er is wel nog geluid en alsook werken de menu's nog van de digicorder. Analoge tv is ook in orde. Als ik kijk naar het signaalkwaliteit, zie ik geen foutieve pakketten.

Is de digicorder kapot of is het iets anders?

Mvg,

Matthias
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Duw al u kabels nog eens goed aan. Vooral via scart gebeurt dit wel vaker.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
ROL
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 sep 2011, 20:17

Doe eens een reset door digicorder-stroomkabel uit het stopkontakt te halen en na enkele seconden opnieuw te verbinden.
Matthias
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer

Hallo, we hadden dit geprobeerd. Dan naar Telenet center geweest en de digicorder werd omgewisseld(natuurlijk de nieuwe versie niet gekregen :().

Bedankt voor de hulp!
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”