Ik zou graag willen weten welke command ik moet invoeren om mijn Ubuntu constant te laten downloaden.
Ik heb ergens in deze forums het commando gevonden enkele maanden geleden, maar ik weet nu begot niet meer waar ik moet zoeken.
De reden?
Op het Tik Forum las ik het volgende:
Maw. Als ik 500GB download in de groene uren, zou ik moeten 400GB bij krijgen als "reserve" in de rode uren?!rollingstone schreef:Dit is het beginsaldo dag 1 als je fibernetxl hebt.
'Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 250GB en 1250 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
Hoe meer je download in de groene uren,hoe hoger je reserve wordt voor de rode uren die op 250GB beginnen'.
voorbeeld,je download 50gb in de groene uren,dan komt er ongeveer 40gb bij de 250gb=290gb reserve.enz........
Je kan ook 250gb volledig in de rode uren savonds binnenhalen,eer je op smalband wordt gezet in de allerdrukste periode.ongeveer 3 uren per avond.weekend wat langer 5 uren ong.
Zit je boven de 1.2 Terabyte,ben je automatis grootverbruiker,maar daarom kom je' niet op smalband.ook niet na meerdere terabytes.
Het klinkt kinderachtig,wat het ook is,maar je wordt beloond als je meer download in de minderdrukke periodes.
Je moet er alleen maar voor zorgen,dat het eerste getal 250 gb niet op 0 komt.
Daarom zou ik graag een scriptje hebben die zo snel mogelijk download (heb FNXL 100Mbps dus).
Ik dacht aan de Microsoft server, en daar constant Windows 7 SP1 downloaden, telkens opnieuw en opnieuw. Maar na de download moet het bestand worden verwijderd en ook weer opnieuw worden gedownload.
Dus indien iemand hier kennis van heeft, let me know. (Indien het kan mag een Windows Scriptje ook