Probleem pay en go kaart

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
blidi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 41 keer

Begin juli worden zowel ikzelf als mijn zoon pay en go. Beiden regelen we de overdracht via internet.
De promo toen was 50% korting op uw gesprekken en sms's gedurende 6 maanden. (hiemee is geen enkel probleem)
De promo om online te bestellen was 6x5 euro. (dit blijkt een serieus probleem)
Wij herladen beiden op 05/07 met 15 euro. Ik krijg te online promo van 5 euro niet, mijn zoon wel.
Wij herladen beiden op 04/08, ik met 10 euro, mijn zoon met 15 euro. Beiden krijgen we de promo niet. Ik bel naar de helpdesk en krijg uiteindelijk de 5 euro.
Ik herlaad nogmaals op 06/08 met 15 euro en krijg de promo wel.
Wij herladen beiden op 01/09 en krijgen opnieuw de promo niet.
Mijn zoon belt de helpdesk gisterenavond. Ja meneer u zult moeten terugbellen morgen tussen 8 en 18 uur.
Wij bellen over de middag vandaag allebei naar de helpdesk. Ik leg de situatie uit, de helpdeskmedewerkster luistert naar mijn probleem, en zet mij even in de wacht. En plots is het minutenlang angstvallend stil aan de andere kant. Bij mijn zoon wordt het gesprek gewoon afgebroken. Wij geven niet op en bellen opnieuw.
Ik krijg plots te horen dat ik de promo maar zal krijgen na 24 uur. Als ik de dame erop wijs dat mijn herlaadbeurt van 05/07 toch al bijna twee maand geleden is, wordt het plots stil aan de andere kant van de lijn en ... ik word weer in de wacht gezet. Na enkele minuten komt de dame terug en verzekerd mij dat alles in orde zal komen.
Mijn zoon krijgt te horen dat er een informaticaprobleem is en dat hij deze avond maar eens moet terugbellen. Wij geven nog niet op.
Mijn zoon belt vanop het werk. (computerwinkel en proximuspartner) Na ongeveer 50 minuten en talloze keren zijn verhaal te moeten overdoen is er opeens een oplossing.
Wacht 15 minuten, zet uw gsm af en terug op, toets #120# en uw probleem zal opgelost zijn. Niet dus.
De helpdesk is blijkbaar enkel heel vindingrijk met het uitvinden van smoesen om zo vlug mogelijk van ons geklaag af te zijn.
Pas op alles is zowel van ons als van de proximusmedewerkers uiterst vriendelijk verlopen. Maar zij kunnen het probleem blijkbaar niet oplossen.
Zal dan maar weer een klacht moeten overmaken aan de ombudsman telecom zeker.
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Wel identiek hetzelfde : ik heb een nieuwe gsm gekocht voor 25 euro (simpel dingetje) waarbij een pay and go kaart zat van 5 euro met de vermelding dat ik bij de 2 volgende herlaadbeurten van minimum €10 ik er €10 bovenop ging krijgen. Heb inmiddels al 3x voor €15 herladen maar die andere €10 die extra was tot op heden nog niet gezien!!!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
blidi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 41 keer

Vandaag nog eens een poging gedaan. Weer in de wacht en weer wordt de verbinding verbroken.
Proximus doet er alles aan om klanten te winnen, maar eens klant mag je enkel betalen, en niet zagen.
Zo vlug mogelijk terug naar een van de kleine operatoren. Zal waarschijnlijk MV worden, maar toch eerst nog een klachtenbrief naar de ombudsman.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”