Telenet beloofde jaarlijk de volumes aan te passen...
Ondertussen is het alweer meer dan een jaar geleden dat er een aapassing geweest is aan comfort(basic)
internet...dit produkt is totaal niet meer aangepast voor gebruik met 2 pc's qua volume..
Mogen we binnekort nog iets verwachten,of kijken we beter uit naar de concurrentie?
Een verdubbeling in aboprijs (25 naar 45) zie ik echt niet zitten omdan nog maar 's afgeknepen te worden op 100gig....
Wanneer jaarlijkse volumeaapassing comfortnet?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
ComfortNet (en BasicNet, ExpressNet, Turbonet) is een oud tariefplan en heeft weinig kans om een aanpassing te krijgen. Het is gebeurd in het verleden, toen MonoNet in dezefde tijdsperiode van ExpressNet dezelfde specificaties kreeg. Dat was een one-time iets.
Wie ComfortNet heeft en bij Telenet wil blijven, downgradet beter naar Basic Internet.
Wie ComfortNet heeft en bij Telenet wil blijven, downgradet beter naar Basic Internet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Probleem waarschijnlijk is dan wel dat je en extra activatie kost moet betalen van 50 euro . Mijn ouders zitten in hetzelfde schuitje , ze hebben een silver shake met als internet formule basicnet xl . Als ze willen 'downgraden ' naar basic net (wat betere specificaties heeft ) ze ook 50 euro activatie kost moeten betalen .
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
inderdaad €50 euro te betalen bij 'downgrade' naar dat nieuwe produkt
kan je beter je geluk elders gaan zoeken me dunkt, zeker als je iemand bent die belang hecht aan volume

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
Daar had ik niet aan gedacht. Voor de Shakes weet ik niet hoe het precies zit (ik weet de prijzen niet exact meer), maar voor een downgrade van CN naar Basic Internet, is je 50 euro er uit na ongeveer een half jaar.fieldoxide schreef:Probleem waarschijnlijk is dan wel dat je en extra activatie kost moet betalen van 50 euro . Mijn ouders zitten in hetzelfde schuitje , ze hebben een silver shake met als internet formule basicnet xl . Als ze willen 'downgraden ' naar basic net (wat betere specificaties heeft ) ze ook 50 euro activatie kost moeten betalen .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
Lord Utopia schreef:ComfortNet (en BasicNet, ExpressNet, Turbonet) is een oud tariefplan en heeft weinig kans om een aanpassing te krijgen. Het is gebeurd in het verleden, toen MonoNet in dezefde tijdsperiode van ExpressNet dezelfde specificaties kreeg. Dat was een one-time iets.
U bedoekt dus dat er nooit geen aanpassing meer komt aan basic internet, ze gaan gewoon een nieuw produkt creeeren
met meer volume en zo 50 euro uit de zakken van de klanten kloppen die de switch maken.
mij niet gezien in ieder geval, dan ben ik weg gegarandeerd, ik moet veel te veel werken voor m'n centen om die zomaar
aan Duco te schenken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Inderdaad, beter aan Belgacom geven.
De helft van hun winst komt tenminste terug naar de overheid i.p.v. naar de U.S.A.
De helft van hun winst komt tenminste terug naar de overheid i.p.v. naar de U.S.A.

Everything that has a beginning has an end.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik vind het zo wie zo heel 'degoutant ' van telenet dat ze zo maar 50 euro durven vragen aan administratieve kosten voor een 'downgrade ' . Hoe klantvriendelijk is dit ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je kan steeds telefonisch je ongenoegen uiten en dan bestaat da kans wel dat men dit zonder extra kost voor jou doet.
Everything that has a beginning has an end.
-
- Erelid
Dat zeg ik niet. Maar je zegt jaarlijkse aanpassing van het volume; Basic Internet is amper een paar maanden geleden voor gesteld.lucdec schreef: U bedoekt dus dat er nooit geen aanpassing meer komt aan basic internet, ze gaan gewoon een nieuw produkt creeeren
met meer volume en zo 50 euro uit de zakken van de klanten kloppen die de switch maken.
mij niet gezien in ieder geval, dan ben ik weg gegarandeerd, ik moet veel te veel werken voor m'n centen om die zomaar
aan Duco te schenken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
basic internet vervangt toch comfortnet, volume onveranderd gebleven....Lord Utopia schreef: Dat zeg ik niet. Maar je zegt jaarlijkse aanpassing van het volume; Basic Internet is amper een paar maanden geleden voor gesteld.
Ik kom van langsomeer tot de vaststelling dat Telenet enkel goed is voor wie zijn internet praktisch niet gebruikt, of
je moet al meer dan 60 euro afdokken en dan nog hoor ik mensen met zulk een abo klagen...
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Normaal is er nu een actie dat men gratis kan downgraden naar basic internet, ga eens luisteren bij een telenet center voor meer informatie! (gehoord van een telenet medewerker)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
Best bellen naar klantendienst en vragen hoe je best kan opzeggen dat je niet tevreden bent de downgradekosten.
Die zullen u doorverbinden met kwaliteitsopvolging en 99.9% zeker dat ze u gratis gaan downgraden in ruil voor nieuw jaarcontract.
Die zullen u doorverbinden met kwaliteitsopvolging en 99.9% zeker dat ze u gratis gaan downgraden in ruil voor nieuw jaarcontract.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 68 keer
Je beschikt over een SmartShake waarin je de volgende diensten hebt gecombineerd:
Mijn internet
ComfortNet XL (Telemeter)
Hoofdgebruiker:xxxxxxxx
30/1.5 mbit
50gig
Mijn vaste telefonie
Telenet FreePhone Europe
Nummer: xxxxxxx
Tel + internet
Als ik overstap ben ik verplicht DIG tv erbij te nemen en das de drempel waarbij ik weiger over te stappen.
Heb totaal geen DIG tv nodig. Los de producten nemen is geen optie of je komt duurder uit
Net als ik basic zou nemen 2€ duurder voor iets die ik niet wil + trager internet -10mbit down en -0.25 mbit upload
Hoop ook dat ik nog een aanpassing krijg, allen het volume is al goed voor mij 50gig is wat veel te weinig(bv 75 of 100)
Mijn internet
ComfortNet XL (Telemeter)
Hoofdgebruiker:xxxxxxxx
30/1.5 mbit
50gig
Mijn vaste telefonie
Telenet FreePhone Europe
Nummer: xxxxxxx
Tel + internet
Als ik overstap ben ik verplicht DIG tv erbij te nemen en das de drempel waarbij ik weiger over te stappen.
Heb totaal geen DIG tv nodig. Los de producten nemen is geen optie of je komt duurder uit

Net als ik basic zou nemen 2€ duurder voor iets die ik niet wil + trager internet -10mbit down en -0.25 mbit upload
Hoop ook dat ik nog een aanpassing krijg, allen het volume is al goed voor mij 50gig is wat veel te weinig(bv 75 of 100)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 68 keer
@ raf indien ik vdsl wil zal gans de oprit opgebroken moeten worden,
wegens de aannemer(sleutel op de deur) geen telefoonkabel naar buiten getrokken heeft
Dit zal mij meer geld kosten ... en ik zit kantje boord om 30/5 te syncen, test geeft 3tv's waarvan 2hd
maar weet de afstand niet(naar kabine is ongeveer 400-500m volgens ik hem weet staan)
liever telenet dan
wegens de aannemer(sleutel op de deur) geen telefoonkabel naar buiten getrokken heeft
Dit zal mij meer geld kosten ... en ik zit kantje boord om 30/5 te syncen, test geeft 3tv's waarvan 2hd
maar weet de afstand niet(naar kabine is ongeveer 400-500m volgens ik hem weet staan)
liever telenet dan

- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Gewoon de aansluitbocht eens blootleggen en kijken hoe de Telenet-kabel binnenkomt. Misschien kan je door dezelfde wachtbuis de Belgacom-kabel laten trekken tot aan de perceelgrens
Op privé-terrein moet je trouwens de werken zelf doen. Kostprijs: een dagje verlof.
Alle details op http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... vers_build
Meer info:
http://www.belgacom.be/ikverhuis
http://www.belgacom.be/lanparty_nl
http://belgacom.be/binnenbekabeling
Op privé-terrein moet je trouwens de werken zelf doen. Kostprijs: een dagje verlof.
Alle details op http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... vers_build
Meer info:
http://www.belgacom.be/ikverhuis
http://www.belgacom.be/lanparty_nl
http://belgacom.be/binnenbekabeling