Ik ben wat aan het rondsnuffelen om een DIY multi room systeem te maken. Ik vroeg mij af als er mensen ervaring hebben met het maken van een klein computertje (dit zou natuurlijk ideaal zijn http://www.zdnet.be/news/130262/pc-op-u ... jna-klaar/ ) in samenwerking met een soort van klein touchscreen.
Ik zou dan dit schermpje (en pc) in de muur kunnen inwerken of ergens mooi plaatsen zodat ik goedkoop in "elke" kamer naar muziek kan luisteren.
Daar dit klein pc'tje nog niet te koop is, bestaan er nog alternatieven? Het enige wat deze eigenlijk moet hebben is een audio out, lan/wifi, en de mogelijkheid om een klein touchscreen er op aan te sluiten (hoe dit juist in zijn werk zou gaan, geen idee van

Iemand ideeën, bedenkingen, ... ?
Ik weet dat je zo'n systeem van Sonos/Logitech/... kunt kopen, maar die vallen mij wat te duur uit en is altijd wel leuk om zelf wat in elkaar te prutsen.
EDIT: Ik bedenk mij dit net. Als ik nu eens de goedkoopste Android tablet (met wifi en audio out) aankoop en ik hang daar boxen aan, dan ben ik er eigenlijk ook he ...