saboteert telenet jdownloader
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
zonet probeer ik jdownloader te starten, dat lukt en hij maakt connectie met mijn premium account maar het ik kan geen enkele urls parsen of copy'en van een site, en ook het venstertje rechtsboven waar je de snelheid kan volgen is weg. heb jdowloader al eens volledig heropgestart. best mogelijk dat telenet dit vanaf heden blokkeert? geen probleem met andere verbindingen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 477 keer
- Bedankt: 28 keer
Het enige wat Telenet zou kunnen doen is het limiteren van de downloadsnelheid naar bekende filehosters zoals Megaupload en Rapidshare, zoals ze dat nu doen met peer-to-peer verkeer.
Wat jij beschrijft lijkt me een probleem met jDownloader zelf, misschien iets met de instellingen. Ik zou voorstellen om eens goed de instellingen uit te pluizen. Als dit geen soelaas brengt kun je jDownloader verwijderen en de nieuwste versie installeren van hun website zodat je met een verse lei begint.
Wat jij beschrijft lijkt me een probleem met jDownloader zelf, misschien iets met de instellingen. Ik zou voorstellen om eens goed de instellingen uit te pluizen. Als dit geen soelaas brengt kun je jDownloader verwijderen en de nieuwste versie installeren van hun website zodat je met een verse lei begint.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
heel bizar. heb jdownloader (mav versie) volledig verwijderd, opnieuw gedownload en geinstalleerd, na installatie volgt er een update, maar ik kan nog steeds geen urls meer inlezen en hij parst ook niets. Ik gebruik jdownloader al sinds bijna een jaar. Ging altijd tot nu dus. Ambetante is dat er niet meteen een alternatief is dat zo gemakkelijk werkt. Kans dat java de boosdoener is?