Heb het zelfde probleem.
Alleen is dit wel deels mijn schuld had een verkeerde mededeling gebruikt.
Sedert 26/07/2011 is dit gemeld bij dommel. Tot op heden is het nog altijd niet opgelost.
Ze hebben me al 3 maal van het internet afgegooid. Na de derde maal zeggen ze dan nog leuk ook het zou mss beter zijn als u dit nogmaals betaald met de juiste mededeling. Hadden ze mij dit gevraagd de eerste maal toen ik de gegevens aan hen overmaakte zou ik dit mss gedaan hebben.
Nu kunnen ze ze kussen en maken dat het opgelost is tegen de 13/08/2011 of ik stap naar een advocaat
Nu is het toch echt genoeg geweest!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3657
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 336 keer
- Recent bedankt: 4 keer
ja, en die advocaat is natuurlijk veel goedkoper dan gewoon nogmaals betalen, van alle miserie verlost zijn, en efkes wachten todat dommel zijn administratie in orde brengt 
